Az MVM csoport jelentős hálózatfejlesztéseket hajt végre országszerte, hogy kiszolgálja a növekvő ipari és lakossági áramigényeket.

A B2B startupok számára az első nagy ügyfél megszerzése gyakran a legnagyobb akadályt jelenti. A nagyvállalatokkal való együttműködés nemcsak referenciát és validációt biztosít, hanem folyamatos fejlődési lehetőségeket is kínál. Az MVM Edison program segíthet a startupoknak ezen az úton sikeresen előre lépni, és áthidalni a B2B piacra lépés legnagyobb kihívásait.
A B2B startupok legnagyobb akadályai
A B2B szektorban az első ügyfél megszerzése kiemelt fontosságú, de egyben komoly kihívás is lehet. A potenciális ügyfelek gyakran vonakodnak az új, ismeretlen megoldások kipróbálásától, különösen, ha a startup nem rendelkezik stabil referenciákkal. Ezen felül a startupok gyakran kisebb csapatokkal és korlátozott erőforrásokkal dolgoznak, ami megnehezíti a piacra lépést. A nagyvállalatokkal való együttműködés kulcsfontosságú a sikerhez, mivel azok nemcsak stabil hátteret és olyan validációt biztosítanak, mely a piac többi szereplőjének is megbízható lehet, hanem lehetőséget is adhat a folyamatos fejlődésre.

Hogyan segíti az MVM Edison program a startupokat?
Az MVM Edison program segíthet a startupoknak a B2B piacra lépésben, biztosítva számukra a szükséges erőforrásokat, mentorálást és iparági ismereteket. A program segít az induló vállalkozásoknak abban, hogy jobban megértsék a nagyvállalatok működését, igényeit, és termékeiket azok elvárásaihoz is igazítsák. A tesztelési lehetőségek és a szakértői támogatás révén a startupok gyorsabban és hatékonyabban fejleszthetik termékeiket, miközben valós piaci visszajelzéseket kapnak.
Jelentkezés az Edison programra
A 2025-ös programra elsősorban olyan startupok jelentkezését várják, amelyek megoldásaikkal az MVM Csoport számára fontos területeken, például az energiahatékonyság, fenntarthatóság, okos városok vagy vállalati digitalizáció és folyamatfejlesztés területén tevékenykednek.
A 6 hónapos inkubációs program két külön szakaszból épül fel. A teljes program során átívelő szakmai támogatást kapnak a csapatok, saját fejlettségi szintükre szabva, többek között a szervezeti és termékfejlesztésben, valamit jogi tanácsadásban, ezzel kiegészítve a módszertani ismereteket.
Az MVM Edison nagyvállalati inkubációs programról bővebben a weboldalon olvashatsz, jelentkezni pedig 2025. március 14-ig az alábbi jelentkezési kérdőív kitöltésével lehet.
(x)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


