Visszafogott kezdés várható a szerdai nyitást követően a Budapesti Értéktőzsdén (BÉT) az Equilor Befektetési Zrt. elemzője szerint.
Innovatív magyar techonlógiai vállalkozásoknak a piacra lépést, nagyvállalatok számára pedig a technológiai fejlődést kívánja segíteni egy új kezdeményezés, melyet a Technopolis Innovation Center indított el Magyarországon több partnerével. A program neve ScaleZone, a turizmus és az egészségügy területéről várják mától a jelentkezőket honlapjukon keresztül.
A program nagyvállalatai partnerei a KPMG, az K&H Bank és a T-Systems lesznek, de együttműködnek majd az Egyesült Államok budapesti nagykövetségével is.
A ScaleZone-ba belépő vállalatok egy féléves programban vesznek majd részt, melyet a Technopolis szervez. Első körben a turizmus és az egészségügy területéről várják hazai vállalatok jelentkezését, területenként legfeljebb 15 céggel fognak együttdolgozni. Az egészségügyi program három témára bomlik majd.
Az első a hordható egészségügyi eszközökre koncentrál, a második a mesterséges intelligenciára, a harmadik pedig az egészségügyi képalkotó rendszerekre. A programra mától lehet jelentkezni a ScaleZone honlapján. A Technopolis tulajdoni részt nem szerez a belépő vállalatokban, hanem szolgáltatásaik, termékeik értékesítésekor realizál hasznot.
- mondta el az IBM hazai üzletfejlesztési igazgatója, aki hozzátette, hogy az amerikai nagyvállalat az innováció területén szerzett tapasztalataival segíti a cégeket.
A hat hónapos időszak alatt előbb az iparágukra jellemző üzleti kitekintéssel, az üzleti és ügyfélproblémák azonostásával, technológiai támogatással, végül pedig tesztprojektekkel adnak lehetőséget arra, hogy a programban résztvevő cégek nagyvállalati környezetben próbálhassák ki terméküket, szolgáltatásukat. Ezen időszak lezártával pedig a piacra lépésben is segítséget kíván majd nyújtani a cég.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Másik együttműködő nagyvállalat a KPMG, mely egy létező programjába, a Digitális Faluba fogja beemelni az új együttműködést. Ennek a létező programnak a keretein belül a tanácsadói és könyvvizsgálói tevékenységéből származó, jellemzően nagyvállalati ügyfeleit hozza össze kisebb, innovatív vállalatokkal. Emellett részt fognak venni a ScaleZone-os cégek mentorálásában is.
A K&H Bank képviselője is kiemelte, hogy mentorálással, marketing tanácsokkal is részt kívánnak venni a programban, továbbá hozzátette, hogy a bank a nagyvállalati kapcsolati hálóján és a világ jelentős részére kiterjedő fióktelepi hálózatán keresztül is segíteni fogja a ScaleZone résztvevőit.
A T-Systems a Magyar Telekom leányvállalataként 220 ezer magyar céget ér el, így a termékek, szolgáltatások tesztelését, valamint a hazai és nemzetközi piacra lépést is segíteni fogja. Emellett innovációs laborjuk, a Kitchen Budapest bevonásával is segíteni tudják majd a programban résztvevő cégeket.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








