A vártnál kisebb mértékben viselte meg a belföldi turizmust a válság: a prognosztizált 30 százalék helyett "csak" mintegy 6 százalékkal esett vissza. A 2010-es Fesztiválok Évével a Magyar Turizmus Zrt. jövőre is elsősorban a belföldi turistákat kívánja megszólítani -írja a Népszabadság.
Egyre kevesebb turista látogat Magyarországra a tengerentúlról (Japánból és az Egyesült Államokból), viszont az utóbbi időben mind többen jönnek a környező országokból, főleg Szlovákiából és Romániából. A legtöbb turista, a hazánkba látogató külföldiek 25 százaléka, még mindig Németországból érkezik hozzánk, de fontos küldő piac Ausztria, Nagy-Britannia, Olaszország és Franciaország is.
A külföldiek számára még mindig Budapest a legvonzóbb úti cél: minden Magyarországon elköltött 100 forintból hetvenet Budapesten költenek el. Ezután a Balaton következik, majd a gyógy- és wellnessüdülési lehetőségek.
A Magyar Turizmus Zrt. célkitűzése a következő három évben egy erős, egységes Magyarország-márka kialakítása. 2010 a Fesztiválok Éve, 2011 pedig az Egészségturizmus Éve lesz. A 2010-es kampányév elsősorban belföldre koncentrál, de számos fesztivál, például a Sziget vagy a Miskolci Operafesztivál, a külföldről érkezők érdeklődésére is számot tarthat. A kommunikációban a Pécs2010 Európa Kulturális Fővárosa program eseményei is kiemelten szerepelnek.

A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
A Black Friday után itt a Green Friday: mutatjuk, milyen akciók várnak
A túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Mastercard kampánya.
- Újra felsír a láncfűrész Óbudán
- Megkapta az esélyt a magyar női kézilabda-válogatott
- Donald Trump szerint ez a legújabb átverés
- Turi Attila, az MMA elnöke: pontosan kijelöli az utat a makoveczi örökség
- Kikapott a Fradi, marad az élen a Paks - eredmények, tabella
- Meghalt egy szurkoló, a kapus szólt a játékvezetőnek, hogy álljanak le
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


