
Belehúz a legismertebb hazai repoharas cég: újdonságokat is hoznak a fesztiválszezonra, a cél maradt
Több újdonságot is hoz a legismertebb újraváltható poharas cég 2025-re, a célok azonban mit sem változtak.
A vártnál kisebb mértékben viselte meg a belföldi turizmust a válság: a prognosztizált 30 százalék helyett "csak" mintegy 6 százalékkal esett vissza. A 2010-es Fesztiválok Évével a Magyar Turizmus Zrt. jövőre is elsősorban a belföldi turistákat kívánja megszólítani -írja a Népszabadság.
Egyre kevesebb turista látogat Magyarországra a tengerentúlról (Japánból és az Egyesült Államokból), viszont az utóbbi időben mind többen jönnek a környező országokból, főleg Szlovákiából és Romániából. A legtöbb turista, a hazánkba látogató külföldiek 25 százaléka, még mindig Németországból érkezik hozzánk, de fontos küldő piac Ausztria, Nagy-Britannia, Olaszország és Franciaország is.
A külföldiek számára még mindig Budapest a legvonzóbb úti cél: minden Magyarországon elköltött 100 forintból hetvenet Budapesten költenek el. Ezután a Balaton következik, majd a gyógy- és wellnessüdülési lehetőségek.
A Magyar Turizmus Zrt. célkitűzése a következő három évben egy erős, egységes Magyarország-márka kialakítása. 2010 a Fesztiválok Éve, 2011 pedig az Egészségturizmus Éve lesz. A 2010-es kampányév elsősorban belföldre koncentrál, de számos fesztivál, például a Sziget vagy a Miskolci Operafesztivál, a külföldről érkezők érdeklődésére is számot tarthat. A kommunikációban a Pécs2010 Európa Kulturális Fővárosa program eseményei is kiemelten szerepelnek.
Több újdonságot is hoz a legismertebb újraváltható poharas cég 2025-re, a célok azonban mit sem változtak.
Szigorú feltételek mellett családi házunk kertjében eltemethetjük elpusztult kisállatainkat, ám a főszabály szerint máshol tiltott a temetés, sőt, még a hamvak szétszórása is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
A Mecsek Baromfi Kft. friss csirkehúsai elnyerték a KMÉ-védjegyet, amely biztosítja a vásárlók számára a valóban kiemelkedő minőséget.
Egyre nagyobb az érdeklődés a TBSZ iránt, a befektetők többsége viszont még mindig nem használja ki ennek az adóhatékony befektetési módnak az előnyeit.