Pangás követheti az elmúlt évek pezsgését a hazai televíziós piacon. 2004 óta csaknem a duplájára, nyolcvan fölé nőtt a magyar nyelvű adók száma, a következő években akár jelentős csatornakihalás is bekövetkezhet.
Szorongatja a válság a csatornák üzemeltetőit. A gyenge forint, a drágább finanszírozás, a tévénézők kiújult spórolási hajlama jelentős mértékben fokozta a műsorterjesztőkre, például a kábelcégekre nehezedő költségnyomást, ez előbb-utóbb a műsorszolgáltatókra is kihat.
Különösen a kisebb, tőkével gyengén ellátott, egycsatornás tévétársaságok kerülhetnek nehéz helyzetbe. Őket ugyanis könnyebben szedik ki a kínálatukból a műsorterjesztők, és a gazdasági környezet romlását is jobban megérzik.
A mai szabályozási környezet sem segíti a piaci szereplőket. A cégek átláthatatlannak tartják az előírások, kvóták és szabályok rendszerét, és rendkívül magasnak érzik a műsor-szolgáltatási díjat is. Hogy az elégedetlenség milyen méreteket öltött, jelzi, hogy újabb csatorna közölte: törölteti magát az ORTT nyilvántartásából.
A műsorterjesztők kínálatából történő kiesés azonban a műsordíjak elmaradásán keresztül igen komoly érvágást jelenthet a "műsorosok" többsége számára. A tematikus csatornák nagy része ugyanis a műsordíjbevételből él, a reklámból befolyó összeg csak kiegészítő jellegű.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Ugyanakkor kérdés, hogy mit szólnak ehhez a nézők, akik a válság miatt egyre több idő töltenek a képernyő előtt.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








