A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Itt a bejelentés, ikonikus balatoni hely zár be: nincs sok idő meglátogatni, ekkor húzzák le a rolót
Január elején várhatóan két hónapra bezárják a Balaton egyik legnépszerűbb turistalátványosságát, a balatonboglári gömbkilátót.
Január elején várhatóan két hónapra bezárják a Balaton egyik legnépszerűbb turistalátványosságát, a balatonboglári gömbkilátót. Mint a Sonline írja, a kilátó az időnként esedékes karbantartáson esik át, ezért lesz lezárva a turisták elől.
Tavaly 138 ezren váltottak jegyet a kilátóra, de idén is hasonlóan népszerű volt a hely, ráadásul mellette lombkorona-tanösvén is nyílt, ami még vonzóbbá tette. A Kilátóból páratlan panoráma nyílik a magyar tengerre, ez is az oka, hogy ilyen sok látogató keresi fel minden évben. A két építményt kirándulósétány is összeköti. A tervek szerint január elejéig lesz látogatható a gömbkilátó, a felújítás-karbantartás után pedig március elején nyitják majd meg újra az érdeklődőknek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








