Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
15 és fél dollár lesz a legolcsóbb előfizetés azokban az országokban, ahol eltörlik az olcsó reklámmentes csomagot.
eltörli a legolcsóbb, hirdetésmentes Basic előfizetését a Netflix: elsőként Kanadában és az Egyesült Királyságban szűnik meg ez a csomag a vállalat bejelentése szerint, írja a The Verge.
Az előfizetőknek a vállalat arról számolt be pontosan, hogy a legolcsóbb, hirdetésmentes Basic előfizetésüket szüntetik be néhány olyan országban, ahol reklámokkal támogatott csomagok is elérhetőek. Erre a lépésre a második negyedévtől kerülhet sor. Ez egyben azt is jelenti, hogy a 15,49 dolláros előfizetés lesz a legolcsóbb reklámmentes csomag a streamingszolgáltatónál az érintett országokban.
Arról egyelőre nincs információ, hogy Magyarországon is vegbemegy-e ez a csomagmegszüntetés, illetve hogy az árakban a lépés miatt lesz-e változás.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








