A magyar miniszterelnök az elsők között támogatta Trump 2016-os elnöki kampányát.
Alattomos szenvedély rabjai a magyarok: Európában is kiemelkedő, mennyien függtek rá erre
Magyarországon a nagyvárosokban és vidéken is sokfél forrásból tájékozódnak a magyarok, de a televízió még mindig a legnépszerűbb információforrás hazánkban. Az MTI beszámolója szerint továbbra is mi nézzük Európa szerte a legtöbbet a TV-t.
Koltay András, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke ma adta hírül a szervezet éves jelentését, amiből kiderült, hogy a televíziózás népszerűsége korántsem esett vissza. A magyarok ugyanis továbbra is az élvonalban járnak: az egy főre lebontott, átlagos napi több mint 4,5 órás tévézéssel. Emellett egyre meghatározóbb az internethasználat is, ami további napi 3,5 órát jelent átlagosan.
A nyomtatott sajtó, ahogyan a világon szinte mindenhol, hazánkban is egyre inkább visszaszorul, ennek ellenére a magyarok Koltay András szerint sokféle médiumból tájékozódik, azonban a legnépszerűbb ma már nem a rádió, újság vagy a televízió, hanem az internet.
Aki tájékozódni akar, az rengeteg különböző forrásból teheti ezt meg, és meg is teszik az emberek. Tehát nem igaz az a toposz, amelyet a választás környékén sokan mondtak, hogy a kisvárosi és a falusi emberek csak egyféle híradót néznek és kizárólag a megyei napilap híreit fogyasztják. Ott is sokszínű a médiafogyasztás. Az más kérdés, hogy aki a világról sokszínű képet akar alkotni, annak sokféle médiumot kell követnie, de erre mindenkinek megvan a lehetősége és az adatok alapján a magyar társadalomban erre meg is van az igény
– mondta el az NMHH elnöke, aki arra is emlékeztetett mindenkit, hogy néhány hete jelent meg a digitális szolgáltatásokról szóló EU-rendelet (DSA), amely az online platformokat teljesen új szabályozási alapra helyezi, a webáruházaktól a keresőmotorokon át a videómegosztó portálokon keresztül a közösségi média oldalakig.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








