A vállalatok vonzóvá akarják tenni a pozíciókat a munkavállalóik és ügyfeleik szemében, ezért jól csengő, imponáló neveket adnak a munkaköröknek.
Világszerte egyre gyakoribbak és sokrétűbbek a kibertámadások, amelyek felismerésével és kivédésével alig birkóznak meg a cégek - derül ki az EY 1300 kiberbiztonsági vezető részvételével végzett globális felméréséből. A jelenlegi helyzetben az otthoni munkavégzés bevezetése megnövekedett biztonsági kockázatot jelent a vállalatok számára, ha ez nem jár együtt a megfelelő protokollok és védelemi rendszerek kialakításával.
A vállalatok csaknem 60 százalékánál egyre gyakoribbá váltak a súlyos online támadások az elmúlt egy évben - mutat rá az EY nemzetközi kutatása. Tavaly a sikeres csalások közel negyede (23%) szervezett bűnözőkhöz volt köthető, 21 százalékukat aktivista csoportok követték el, 20 százalékukat pedig munkavállalói mulasztás okozta. A megkérdezett társaságok 28 százalékának több mint egy hónapjába került felismerni egy komoly betörését. A szervezetek 39 százaléka pedig valószínűleg nem tudna kiszűrni egy fejlettebb kártevő programot.
- hangsúlyozta Zala Mihály, az EY információbiztonsággal foglalkozó vezetője.
- tette hozzá. A kutatás eredményei alapján a vállalatoknak az eddiginél is több fronton kell megóvnia a működését biztosító informatikai rendszereit, ennek ellenére a döntéshozók többsége a szokásos üzletmenethez kötődő védelmi feladatokra készül fel. Annak ellenére, hogy a megkérdezett társaságok döntő többsége (92%) rendelkezik kiberbiztonsági stratégiával, mindössze a vezetők ötöde bízik védelmi rendszereik hatékonyságában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok