Az euró árfolyama a reggel hét órakor jegyzett 384,68 forintról 384,55 forintra csökkent 18 órakor.
Jövőre nagyobb számban megjelenhetnek euróalapú, adókedvezményre jogosító nyugdíjbiztosításokkal is a piacon a hazai biztosítók - írta keddi számában a Világgazdaság.
A napilap szerint ilyen biztosítást eddig sem volt tilos indítani, az viszont nem volt egyértelmű, milyen devizaárfolyamon kalkuláljon a biztosító, amikor az adókedvezményt kiszámolja. A most benyújtott adótörvénycsomag ezt is tisztázta, a Magyar Nemzeti Bank által az adóév utolsó napján közzétett devizaárfolyam alapján kell majd számolni.
Vannak lelkes biztosítók, de olyanok is akadnak, amelyek nem látnak komoly lehetőséget az eurós konstrukcióban. Hogy az ügyfeleknek megéri-e az eurós terméket választani, az a potenciális hozamokon is múlik majd, ezek viszont egyelőre euróban még mindig alacsonyabbak lehetnek, mint forint alapon. A költségek viszont euró alapon nem biztos, hogy alacsonyabbak lesznek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








