Befejezi portfóliómenedzseri pályafutását Zsiday Viktor.
Végkielégítést szeretne adni Andy Vajna közeli munkatársainak - a többi között ezért árverezi el a producer személyes tárgyait Vajna Tímea. Az özvegy Amerikába költözik, és nem tud mindent magával vinni, ezzel is indokolta, hogy megszervezték az aukciót. A bevétel egy része jótékony célra megy.
Andy Vajna szivarszagú autójára, és több filmes relikviára is lehet majd licitálni december elején egy nagyszabású aukción, ahol a januárban elhunyt filmproducer-kormánybiztos személyes relikviái is kalapács alá kerülnek. Vajna Tímea most a Facebook-oldalán számolt be arról, hogy miért válik meg Andy Vajna tárgyaitól.
- Sokan írtatok, hogy vannak-e eladó filmesplakátok, filmes dolgok.
- Amerikába költözöm és nem szeretnék annyi raktárt kibérelni.
- USA-ba való szállítás is nagyon drága és itt se tudom még hova elhelyezni a dolgokat, bútorokat.
- Nagyon fáj, ha ránézek az emlékekre.
- A kocsit nem tudom fenntartani.
- Az aukció bevételének javarésze jótékonysági célra megy, amelyre nagy szükség van karácsony előtt.
- Végkielégítést szeretnék adni, akik Andynek dolgoztak jó pár évtizeden keresztül.
- Nagyon sok dolgot megtartottam, amitől képtelen voltam megválni, majd lehet, hogy múzeumot fogok ezekből csinálni.
- Biztosan jó helyre kerül minden és így Andy szellemi hagyatéka örökre fennmarad.
- Már nagyon sok dolgot elajándékoztam, de szerettem volna egy méltó aukciót csinálni a férjem tiszteletére
Van néhány tárgy Azonban, amitől viszont nem akar megválni a producer özvegye. Vajna Tímea erről korábban a Borsnak beszélt. Ezek között van néhány fotóalbum, amelyben a közös emlékeiket gyűjtötték, az Andy Vajna védjegyévé vált napszemüveg, illetve a jegygyűrű, amelyet Vajna Tímea elmondása szerint egy ideje már nem hord, hanem széfben tart.
Az özvegy több mint 50 millió forint bevételre számít az aukción, amiből a Gottsegen György Országos Kardiológiai Intézet Gyermekszív Központja is részesül.
Fotó: MTI/Balogh Zoltán
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








