A hongkongi kormány új dohánytermék-szabályozást vezet be, amely nem érinti a turistákat.

Mégis, mi folyik a magyar boltok kasszáinál? Újabb változás élesedett: ezt már követni sem lehet
Kapkodhatták a fejüket a magyarok a múlt hónapban. Annyi változtatás, bejelentés történt, hogy már nehéz volt követni: egyik nap változtattak a kötelező akciókon, másik nap az árstopot törölték el, következő héten a babaváró és csok került terítékre, és ezek csak a legfontosabbak. Hogy könnyebb legyen eligazodni a hírek között, amelyek közvetlenül érintik a lakosság pénzügyeit, a Pénzcentrum vlogja, a CashTag új epizódjában összefoglaltuk a júniusi hónap legfontosabb változásait, híreit.
Módosultak a Széchenyi Pihenő Kártya felhasználási szabályai a Magyar Közlönyben június 19-én megjelent rendelet szerint. Két fontos változás történt: egyrészt augusztus 1-től legfeljebb 200 ezer forint egyszeri juttatással emelhető a Szép-kártyák kerete (a munkáltatók így segíthetik a kereten felül a dolgozóikat), másrészt 2023. december 31. napjáig az egyenleg "a kereskedő által értékesített élelmiszer vásárlására is felhasználható", vagyis már nem csak vendéglátóhelyen vásárolhatunk élelmiszert a cafetériából. Részletek: itt.
Nem csak a Szép-kártyás módosítás lehet hatással a lakosság bevásárlásaira a jövőben: módosult a kötelező akciózásról szóló rendelet is, és hamarosan búcsúzhatunk az élelmiszerárstoptól is. Elvileg már lehetőség van bizonyos boltok kasszáinál a kézpénz felvételére is!
Szintén júniusban robbant a hír, hogy a kormány modosítja a CSOK és babaváró támogatások rendszerét. A falusi csokot megtartják, az eredeti csokot viszont nem - olyan átalakítást terveznek a támogatási struktúrában, amely jobban szolgálja a jelenlegi célokat és igényeket. Palkó István a Portfolio vezető elemzője is arra számít, hogy a jövőben célzottabbá fogják tenni a családtámogatási rendszert. Ezekről a hírekről bővebben, illetve további fontos témákról a Cashtag legújabb részében értesülhetsz:
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


