A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
A vonzó kinézet segít megszerezni a vágyott állást; ha attraktívnak érezzük magunkat, nagyobb hatással vagyunk a munkatársainkra és eredményesebben alakítjuk kapcsolatainkat. Egy friss felméréséből az is kiderült, hogy az emberek 65 százaléka szerint a vonzó kinézet és a sikeresség között szoros összefüggés húzódik.
Számos érdekes eredményt hozott a 6300 fő bevonásával készült globális, 100 országot érintő szépség-kutatás: a válaszadók 81 százaléka egyetértett abban, hogy a vonzó emberek könnyebben tudnak kapcsolatokat kialakítani, 14 százalékuk szerint a vonzó kinézetnek nincs semmilyen hatása, 5 százalék pedig úgy gondolta, hogy a szépség igazából hátrányt jelenthet.
Az első benyomás rendkívül fontos, kiváltképp az állásinterjúkon - erre is rámutatott a FOREO kutatása. A válaszadók 39 százaléka állította, hogy kinézetük közrejátszott abban, hogy megkapják-e a vágyott állást. Akik ezzel egyetértettek, azok 28 százaléka szerint vonzó megjelenésük miatt kapták meg a munkát. 4 százalékuk az ellenkezőjét állította: szerintük azért nem nyerték el az állást, mert túl jól néztek ki. 7 százalék pedig azt tapasztalta, hogy a kevésbé vonzó kinézetük miatt nem nyerték el végül a munkát.
Globális szinten is érezhető a nyomás, amely az állásinterjún való megjelenéssel függ össze. Ezt bizonyítja az is, hogy a megkérdezettek 68 százaléka sohasem vett részt állásinterjún smink nélkül. Azt viszont érdekes látni, hogy miután megkapták az állást, csupán 35 százalékuk visel make-up-ot a munkahelyén annak ellenére, hogy 71 százalék magabiztosabbnak érzi magát sminket viselve az irodában.
A kutatás a reakciókat is vizsgálta: megdöbbentő módon a válaszolók 53 százalék szerint a kollégák pozitívabban viszonyulnak feléjük a munkahelyen, amikor sminket viselnek. 34 százalékuk pedig arról számolt be, hogy érzett már hátrányos megkülönböztetést akkor, amikor a bőre állapota nem volt tökéletes. De a szépség hatása itt nem ér véget: a meggyőzés az egyik leginkább vágyott soft-skill 2019-ben a LinkedIn felmérése szerint, amely a szakmai sikerek egyik kulcsa lehet - mutat rá a kutatás publikálója, aminek résztvevői szintén osztják ezt a véleményt; 65 százalékuk hiszi, hogy vonzó külsővel eredményesebben tudnak érvényt szerezni a munkájukban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








