Súlyos árat fizethet a szépségért sok magyar nő: nem is tudják, az egészségükkel játszanak
Négy elismert bőrgyógyász és plasztikai sebész osztotta meg véleményét arról, mely kezeléseket kerülnék el messzire és miért.
Négy elismert bőrgyógyász és plasztikai sebész osztotta meg véleményét arról, mely kezeléseket kerülnék el messzire és miért.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a szépségápolási termékeket értékesítő Notino, Csehországban bejegyzett üzemeltetőjével szemben.
Világszerte nő a géllakk okozta allergiások száma, a körömszépészeti termékekben előforduló vegyi anyagok miatt.
A magyarok körében a legalacsonyabb azok aránya, akik elégedettek a külsejükkel, állítja egy friss nemzetközi kutatás.
A tiltó intézkedések célja, hogy megakadályozzák az érintetteket abban, hogy bárhol is folytassanak BBL- vagy mellnagyobbítási eljárásokat.
Egy népszerű TikTok csatorna tartalmából derült ki, hogy mennyit kereshet egy szépségszalon tulajdonos.
Kajdi Cyla a Telexnek adott interjújában részletesen beszámolt a modell szakma árnyoladaliról és arról, hogy miért választja sok fiatal ezt a szakmát.
Az egészséges és ragyogó bőr és hajkorona eléréséhez nem szükséges drága kozmetikai termékekhez nyúlnunk.
Az elmúlt évtizedek során megfigyelhető, hogy a szépségipar hogyan dacol a recesszió következményeivel, sőt, az úgynevezett "rúzsindex" hatása is érvényesül.
Migrén piercing vélemények: mi az a migrén piercing, mire jó a migrén piercing, hol a migrén piercing helye? Milyen migrén piercing árak vannak, mennyibe kerül egy migrén piercing?
A Pénzcentrum Dr. Parrák Zitával, a New Beauty esztétikai centrum orvosigazgatójával beszélgetett a szépségipari trendekről.
Az elszálló nyersanyagárak, magas infláció, akadozó alapanyag ellátás miatt nem tehetnek mást.
Dübörög a szépségipar Magyarországon. Egyre hosszabb a közismert szépségápolási termékek listája a drogériákban, de a plasztikai beavatkozások is már-már mindennaposak lettek.
A vonzó kinézet segít megszerezni a vágyott állást; ha attraktívnak érezzük magunkat, nagyobb hatással vagyunk a munkatársainkra és eredményesebben alakítjuk kapcsolatainkat. Egy friss felméréséből az is kiderült, hogy az emberek 65 százaléka szerint a vonzó kinézet és a sikeresség között szoros összefüggés húzódik.
"Ez volt életem legjobb döntése."
Ezek a multik visznek mindent.
Március elején mutatkoztak be az áruházak polcain a Tesco kérésére, tudományos alapon kifejlesztett Pro Formula termékek, amelyek a legújabb egészség- és szépségipari technológiai fejlesztéseket olyan természetes eredetű aktív összetevőkkel ötvözik.