Szinte lehetetlen bejutni valamelyik államilag támogatott nyelvtanfolyamra, amit a tegnapi nap is jól példáz. Meghirdették délelőtt az újabb majdhogynem ingyenes nyelvtanfolyamokat, a helyek azonban körülbelül fél óra alatt beteltek Budapesten, ami azt sejteti, hogy már a meghirdetést sem érdemes figyelni, hiszen addigra már valakik feltöltik a létszámot - írja a Népszava.
Az állami programot felügyelő Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal a lapot úgy tájékoztatta, hogy nagyon nagy az érdeklődés a képzések iránt az ország minden területéről, így nem meglepő, hogy gyorsan jelentkeznek a képzésekre. A tanfolyamokat átlagosan 12, maximum 15 fős csoportok számára indítják, így ezek hamar betelnek.
A programban a hátrányos helyzetű kistérségekben élők jutnak kiemelt támogatáshoz azzal, hogy számukra csupán 2 százalék önrészt kell befizetni a képzőintézmény felé, míg minden más esetben 5 százalékot kell befizetni.
A képzési kínálat bővítése havi rendszerességgel történik. A projektiroda az indítandó képzések jóváhagyásáról szóló döntését minden hónap 20-30. között hozza meg. A képzési kínálat publikálásának időpontja: minden hónap utolsó napja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








