A Fővárosi Közgyűlés elfogadta Budapest 2026-os költségvetését és a jövő évi folyószámlahitel-keretről szóló szerződést.
Együttműködési megállapodást kötött a Sopron Bank Burgenland és a Cofidis, a megállapodással a Cofidis egyes személyi kölcsönei már hagyományos módon, 13 bankfiókban elérhetőek.
Az MTI-nek küldött közlemény szerint a jelentős ügyfélkörrel rendelkező Sopron Bank Burgenland dunántúli és budapesti fiókjaiban már személyes ügyintézéssel is elérhetőek a korábban elsősorban online és telefonos csatornákon forgalmazott személyi kölcsön konstrukciók.
Holló Bence, a Cofidis Magyarországi Fióktelepének ügyvezetője a közlemény szerint elmondta, hogy megugrott a személyi kölcsönök iránti igény, a jegybank szeptemberi adatai szerint a 2017-es évben az új személyi kölcsön folyósítások összvolumene több mint 50 százalékkal emelkedett. Korábbi közlés szerint a Cofidis az elmúlt 5 évben a válság ellenére is folyamatosan növelte portfólióját, ügyfélszámát és munkavállalói létszámát: míg 2012-ben 125 munkatársuk kezelte 72 ezer ügyfelük összesen mintegy 20 milliárd forintos hitelállományát, addig a dolgozók száma 2016-ra több mint duplájára, 300-ra nőtt, az ügyfélszám 100 ezer fölé emelkedett, a hitelállomány több mint háromszorosára bővült.
Az ausztriai GRAWE bankcsoporthoz tartozó Sopron Bank Burgenland 13 bankfiókjában a francia gyökerű Cofidis két terméke igényelhető. A regionális hitelintézet végzi az értékesítést, a kérelmek rögzítését és az előminősítési feladatokat. A végleges hitelbírálatot és a mögöttes banki rendszereket a Cofidis biztosítja, ahol 8 százalékos hitelkihelyezési volumen növekedést várnak a 2018-as évre, amelyhez a megállapodás is hozzájárul.
Ha sem telefonon, sem személyesen nem szeretnél hitel urán érdeklődni, a Pénzcenturm személyi kölcsön kalkulátorával is böngészhetsz a különböző banki ajánlatok között.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








