Kifejezetten a fiatalokra koncentrálva hozott létre egy új típusú bankot a Raiffeisen Bank International: a Szlovákiában már működő ZUNO direktbank gyakorlatilag csak online létezik, célja pedig olyan ügyfelek megszólítása, akik ritkán keresik fel személyesen bankfiókjukat, és leginkább telefonon vagy az interneten intézik pénzügyeiket. A direktbank az online és mobil banki informatikára specializálódott IND Group technológiájára épül.
A Raiffeisen először Szlovákiában indította el a ZUNO-t, ezt követi majd Csehország, Magyarország és Románia is. Amint az az IND Group mai sajtótájékoztatóján elhangzott, az online működéssel a jelenlegi banki költségekhez képest jóval olcsóbban tudnak bankolni az ügyfelek, tulajdonképp ezekre a kedvezményekre alapozzák az üzletstratégiát. Az ügyfelek szinte minden szolgáltatást igénybe vehetnek online, amit a bankfiókban: folyszámla-ügyintézés, bankkártya-igénylés, megtakarítások kezelése, betétek lekötése.
Az IND Group szakemberei a Pénzcentrum.hu kérdésére elmondták: a pénzintézetnek saját ATM-jei nem lesznek, a jelenlegi tervek szerint a Raiffeisen automatáiból kedvező feltételekkel vehetnek fel készpénzt az ügyfelek.
Hogyan regisztrálhatnak az ügyfelek?
Ha egy bankfiókban számlát nyitunk, igazolnunk kell személyazonosságunkat, azaz az ügyintéző elkéri személyi igazolványunkat. A ZUNO-nál az online regisztráció során az ügyfél megadja adatait, az így beérkezett regisztrációkat a bank átadja egy "futárnak", aki később személyesen találkozik az ügyféllel, és "lecsekkolja" papírjait, mint más banknál a fiókban történő regisztráció során.
Így elvileg az ügyfélnek nem szükséges bankfiókba bemennie - mivel országonként mindössze egy fiók van, ez meglehetősen nehézkes is lenne.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború