A magukat Deviza Hiteleseknek nevező csoport az alábbi levelet juttatta el a Pénzcentrum.hu szerkesztőségébe. A hitelesek éles kritikával illetik a Banki Hitelkárosultak Egyesületét, mely szervezetet az ügyfélbarát végrehajtásról szóló nyilatkozataik miatt egyenesen arra szólítanak fel, hogy változtassák meg a nevüket.
Ügyfélbarát végrehajtás?
"Tisztelt Lénárd Mariann és Tisztelt Galcsikné Erdősi Éva !
Ez a két nyilatkozat verte ki a biztosítékot a hiteleseknél (szerk.)
Lénárd Mariann ügyfélbarát végrhajtásról beszél a Duna TV-n
Fenti linkeken elhangzott nyilatkozataikra hivatkozva javasoljuk, hogy nevüket változtassák meg Végrehajtók és Bankok Érdekvédő Egyesületére.Amit Önök nyilatkoznak és művelnek az adósokkal, mint Civil érdekvédő szervezet az már a botrány határát súrolja !
Nem elég, hogy tagdíjat szednek az ügyfelektől, amiért időnként "elfelejtik képviselni őket" hónapokon keresztül, a médiában megjelenő riportokban egy szó nem esik arról, hogy mik az Önök elképzelései, mint civil érdekvédők a megnyomorított adósokról, akik mindenüket elvesztik ! Aggódnak a bankok nyeresége miatt, sokallják a végrehajtói jutalékot, miközben hitelközvetítéssel foglalkoznak ! És az ügyfelek mikor juthatnak levegőhöz???
Ügyfélbarát végrehajtás helyett milyen ügyfélbarát hitelfizetési lehetőségekről csacsognak a médiában???Még mindig nem hallottunk a "prudens felelős " banki hitelezésről Önöket korrekten tájékoztatni a közvéleményt, pedig a 18 oldalas tájékoztatónkat megkapták , igaz? Több illetékestől visszajelzést kaptunk az ügyben !!!
Ezenkívül több levelet küldtünk Önöknek, abból is meríthetnének ötleteket, de Önök a Bankokat és a Végrehajtókat képviselik.Amennyiben igaz, hogy a Bankszövetség és az illetékes Döntéshozók Önökkel nem állnak szóba, nagyon helyesen teszik, mert az sem igaz, amit Önök kérdeznek !
Tevékenységükről, mint a "magyarországi banki hitel károsultakat védő civil szervezet" tájékoztatót küldünk sok egyéb anyaggal együtt
az Európai Unió Petíciós Bizottságához benyújtott Petíciónkhoz.
Tisztelettel : Deviza Hitelesek"
Az egyesület az alábbi felhívást tette közzé:
Összefogás a hitelesekért: "Egy a hajó, egy az irány!"
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
"A Banki Hitel Károsultjainak Egyesülete fórum és kerekasztal beszélgetést szervez azon civil szervezetek számára, amelyek a hitellel terhelt lakosság nehéz helyzetén próbál könnyíteni.Tudásunk és tapasztalataink megosztásával eredményesebbek tudunk lenni, ezáltal szolgálva a közjót, amely szolgálatára mindannyian létrejöttünk.
Csakis az összefogás az, amely produktív tud lenni, minden más csak az eredményesség gátja.
A fórum programja:
Mit tudtunk tenni? - az eljárásokban lévő sikerek megosztása a többi civil szervezettel, hogy ezeket a tapasztalatokat máshol is fel tudják használni.
Mit lehet tenni? - azon problémák és anomáliák megbeszélése, amelyek az ügyek kezelése folyamán gondot okoznak (véleménycsere: Ki hogyan oldja meg ezeket?).
Mit kéne tenni? - azon lehetőségek felvázolása, amelyek által könnyíthetnénk vagy megoldhatnánk a hitelesek problémáit (például: Végrehajtási törvény módosításának javaslata, végrehajtáson kívüli értékesítés korm.rend.).
Az egyes szekciók megbeszélése folyamán először mindenki felteszi a kérdéseit, majd a végén kerülnek megtárgyalásra a válaszok.
A fórum időpontja: 2011. február 24. 11:00-tól
Helyszín: 1108 Budapest, Kozma utca 2. I. emeleti konferencia terem"
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








