Több, mint félmillió dollárt raboltak el kártyahamisítók New York Cityben, akik furfangos módon jutottak hozzá ügyfeleik adataihoz.
A banda először egy kis leolvasót helyezett a kártyanyílásokba, mellyel megszerezték a kártyán lévő adatokat, majd egy mini kamerával rögzítették a PIN-kódot, amelyet a tulajdonos beütött. Ezek után replikálták a kártyát és segítségével komolyabb összegeket vettek le az áldozatok számlájáról.
A személyes adatok eltulajdonításával csaknem félmillió dollárra tett szert a banda, több mint 250 ügyfelet megkárosítva ezzel. Éves szinten világszerte több milliárd dollárral károsítják meg az áldozatokat a hitelkártya-csalók. A most ismertetett módszer kevésbé gyakori, leggyakrabban az interneten vásárolnak a csalók az áldozatok kártyaadataival.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








