Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen...
A Lidl egyik legolcsóbb terméke segíthet a szív egészségének megőrzésében - írja a GloucestershireLive.
Egy táplálkozási szakértő szerint a Lidl egyik legolcsóbb terméke jelentősen hozzájárulhat a szív- és érrendszeri betegségek megelőzéséhez. A szupermarket csökkentett zsírtartalmú Meadow Fresh Houmous nevű terméke mindössze 69 pennybe (~326 forintba) kerül, és a szakértők szerint számos egészségügyi előnnyel rendelkezik.
Jenna Hope táplálkozási guru a Women's Health magazinnak nyilatkozva kiemelte a termék pozitív hatásait:
A hummusz nagyszerű forrása a növényi alapú fehérjéknek és az egészséges zsíroknak. A tahini és a csicseriborsó vasat ad, ami létfontosságú az oxigénszállításhoz és -raktározáshoz, valamint az energia fenntartásához.
Egy 2006-os tanulmány szerint a csicseriborsó rendszeres fogyasztása akár 4,6%-kal is csökkentheti a koleszterinszintet. A Cleveland Clinic szerint a magas vérnyomás és a magas koleszterinszint a szívbetegségek két legnagyobb kiváltó oka közé tartozik.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Bár a Lidl terméke kiemelkedően olcsó, más szupermarketekben is kapható hasonló termék. A Sainsbury's-ben 1,95 fontért (~921 forint), a Tescóban pedig 1,35 fontért (~638 forintért) lehet beszerezni egy doboz humuszt. A Tesco Clubcard tulajdonosok egy aktuális akció keretében 2,30 fontért (~1 087 forintért) kettőt is kaphatnak. Magyarországon ha nem is a fent említett márkát, de ugyancsak kaphatunk hummuszt a Lidl áruházaiban - a Chef Select 200 grammos kiszerelése jelenleg 559 forintba kerül.
A szakértők hangsúlyozzák, hogy további kutatásokra van szükség a csicseriborsó és a humusz egészségügyi hatásainak pontosabb megértéséhez.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








