Az ünnepi időszakban kétszer annyi lakástűz történik, mint egy átlagos hónapban, derül ki az UNIQA Biztosító adataiból.
Közös kárigényt nyújtottak be egy magyarországi ügyvédi irodán keresztül a Hableány baleset áldozatainak hozzátartozói. 4,3 milliárd forintot követelnek a Hableány és Viking Sigyn üzemeltetőjén – írja a Ripost.
A lap információi szerint egy magyar ügyvédi irodán keresztül jelezték közös kárigényüket a 2019-es Hableány-tragédia áldozatainak hozzátartozói, összesen 4,3 milliárd forintot követelnek a balesetet okozó Viking Sigyn és a Hableány üzemeltetőjén. Ezen felül kiderült az is, hogy a Hableány elhunyt kapitányának lánya 35 millió forintos kárigényt jelentett be az apját foglalkoztató Panoráma Deck nevű céggel szemben. Ehhez hasonló nagyságrendű kártérítési igénnyel bír a balesetben elhunyt matróz családja is.
A lap megszólaltatta a Panoráma Deck jogászát is, aki elmondta, a cég végét jelenti, ha ki kell fizetniük a kártérítést. Sógor Zsolt szerint a cégnek is jelentős, 600-700 millió forintos kára van, hiszen nemcsak a Hableányt, hanem a forgalmuk nagy részét is elveszítették. Ezért az alkalmazottaik egy részét is el kellett bocsátaniuk. A Viking Sigyn ukrán kapitánya ellen továbbra is folyik a büntetőeljárás, az ügyészség halálos tömegszerencsétlenséget eredményező vízi közlekedés gondatlan veszélyeztetésének vétsége és 35 rendbeli segítségnyújtás elmulasztása miatt emelt vádat ellene.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








