Az év utolsó heteiben a gazdasági, társadalmi és piaci folyamatok egyaránt kiemelt figyelmet kaptak, miközben a karácsonyi készülődés és az év végi kiadások új kihívásokat...
1,85 millió járművet hív vissza a Tesla, mert a szoftver hibája miatt fennáll a veszélye annak, hogy a rendszer nem érzékeli a le nem csukott motorháztetőt.
A Tesla bejelentette, hogy 1,85 millió járművet hív vissza az Egyesült Államokban. Az autógyártó szerint a szoftver hibája miatt fennáll a veszélye annak, hogy a rendszer nem érzékeli a le nem csukott motorháztetőt. Ez komoly biztonsági kockázatot jelenthet, hiszen a teljesen kinyíló motorháztető akadályozhatja a vezető kilátását, növelve ezzel a balesetek esélyét - írja a Reuters.
Az amerikai Nemzeti Közúti Közlekedésbiztonsági Hivatal (NHTSA) közlése szerint a Tesla már június közepén megkezdte egy szoftverfrissítés kiadását. A visszahívás több modellt is érint: a 2021-2024 közötti Model 3, Model S és Model X típusokat, valamint a 2020-2024-es Model Y járműveket. A Tesla elmondása szerint ezekben az autókban egy kínai gyártású motorháztető retesz található, amelyet a Magna Closures Co Ltd. szállított.
Az autógyártó márciusban kezdte el vizsgálni az ügyfélpanaszokat Kínában, amelyek arra vonatkoztak, hogy egyes Model 3-as és Model Y járművek motorházteteje nem záródik megfelelően. Ennek eredményeként kezdeményezték a retesz hardverének helyreállítását és az üzem közbeni ellenőrzéseket.
Bár Európában és Észak-Amerikában kevesebb ilyen eset fordult elő, a Tesla mérnöki vizsgálatokat indított ezekben a régiókban is. A hónap elején döntöttek végül arról, hogy visszahívják ezeket az autókat is.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








