A Fővárosi Közgyűlés elfogadta Budapest 2026-os költségvetését és a jövő évi folyószámlahitel-keretről szóló szerződést.
Balaton irányából Budapest felé utazott egy magyar férfi családjával közel négy évvel ezelőtt, amikor megálltak tankolni egy benzinkúton. Ekkor az autó motorja váratlanul leállt, majd felvillantak a hibajelzések, és füstölni kezdett a kocsi- emlékszik vissza a Blikk.
Négy évvel ezelőtt a Balaton irányából Budapest felé utazott egy magyar férfi családjával, amikor megálltak tankolni egy benzinkúton. Az autó motorja váratlanul leállt, majd felvillantak a hibajelzések, és füstölni kezdett a kocsi.
Nagy lángoszlop lövellt ki a motortérből, de szerencsére még időben ki tudtunk szállni. A kúton dolgozó férfi tucatnyi tűzoltókészüléket használt el, végül a tűzoltóknak sikerült megfékezni a lángokat, de addigra már a fél kocsi megsemmisült
– magyarázta a lapnak István, hogy mi történt. 2019-ben már járt szervizben az autójával az autó tulajdonosa, mert akkoriban olvasott arról, hogy több olyan kocsi is kiégett, amelyek motorjainak megegyezett a sorozatszáma az ő gépjárművével. Végül a férfi kapott egy hivatalos levelet a gyártótól, amiben felhívták a problémára a figyelmet, és kérték, vigye vissza a járművét, hogy kicseréljék az alkatrészt.
A férfi nemrég úgy döntött: pert indít a BMW Németországgal szemben. István jogi képviselője elmondta, hogy a szakemberek egyértelműen megerősítették a BMW által levélben kiküldött problémát, ami miatt az ügyfelem korábban bevitte a kocsiját átvizsgálásra – magyarázta a Blikknek dr. Gulyás Krisztián. Majd hozzátette , hogy hét és félmillió forintos igényt terjesztettek elő a bíróságon. A BMW Németországot is megkeresték az ügyben, a válaszukat közölni fogják.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








