A sajátmárkás termékek részaránya a magyar boltokban évről évre növekszik. Egyre többen keresik ezeket a termékeket.
Magyarországon is piacra dobja sikercipőjét a Lild: a sajátmárkás darab egy vicc nyomán született, Németországban és több európai országban is megőrülnek érte az emberek. Nem csak a cipő érkezik, egy egész kollekcióval támad a boltlánc.
Hétfőtől Magyarországon is piacra kerül a Lidl sajátmárkás ruhakollekciója, ami már jó ideje hatalmas siker Németországban, és több más európai országban is. Az akciós újságból kiderült, hogy a Lidl sportcipője 4999 forintba kerül majd itthon, de lesz zokni is 449 forintért. Ha valakinek Lidl-ös pólóra fáj a foga, azt 1499 forintért kaphatja meg. Hazánkban is kapható lesz a sajátmárkás női leggings is 1599-ért, és a Lidl-papucsot is piacra dobják 1999 forintért.
Nézd meg a legfrissebb akciós kiadványokat a Pénzcentrumon!
Tréfából indult az egész
A Lidl-kollekció tulajdonképpen egy viccből kerekedett: tavaly április elsején a németországi boltlánc viccből posztolt egy photoshoppolt sportciőt a Facebook-oldalára, ám ez akkora sikert aratott a vásárlók körében, hogy a Lidl 400 darabot le is gyártatott, és egy nyereményjáték keretein belül osztották ki a vásárlóknak.
A cipők azóta nagyobb volumenben is megjelentek a polcokon, Belgiumban például pillanatok alatt elfogyott 200 ezer darab, és a hollandoknál is hatalmasat ment a cipő. Volt olyan, aki tízszeres áron akarta továbbértékesíteni a Lidl-cipőt, mert már egyszerűen nem lehetett kapni.
Rengeteg magyar kedvenc termékét változtatják meg: ennyit a legendáról, ezt is megtépte az idő szele
Hamarosan kapható lesz kés nélküli svájci bicska is, a cég ezzel reagál az egyre szigorodó nemzetközi szabályozásokra.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- Kettészakad az ország: nem mindegy, hová állunk
- Minden harmadik eladott kocsi már kínai
- Vagyonokat spórolnak itthon a bírsággal trükköző gyorshajtók
- Ismét bontják az illegálisan épült stégeket a Balatonnál
- Még mindig rengetegen vásárolunk a neten óvatlanul
- Ez az igazi pofátlanság: a rendőrség nevében támadnak a telefonos csalók