Emellett kábítószergyanús növényi anyag is előkerült, ezért a pénzügyi nyomozók értesítették a rendőrséget.
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely ALDI-áruházban beváltható kuponokkal is találkozhatnak a telefonos alkalmazásban. A májusi kuponakcióban most minden 10 000 forintot elérő vásárlásnál egy 1000 forintos kupon váltható be, amit akár az akciós újságból kivágva, akár a telefonról is bemutathat a vásárló.
Immár tíz éve működik az ALDI mobiltelefonos applikációja, amely Android és iOS platformra is letölthető. A vásárlók között rendkívül népszerű az app, hiszen több mint 1,5 millió felhasználó töltötte már le a Play áruházból, illetve az App Store-ból - közli az üzletlánc.
A legnépszerűbb funkciója a mobilos megoldásnak az akciós kínálat böngészése, amiben az egyes kedvenc termékekhez akár értesítő is beállítható. Ugyancsak sokan használják az app digitális bevásárlólistáját, böngésznek az itt található receptek között, de az online üzletkeresőt is gyakran igénybe veszik, amely megmutatja a felhasználóhoz legközelebbi ALDI-áruházakat.
Az app most újabb funkcióval bővült, így a jövőben az ALDI-üzletekben beváltható kuponok is elérhetők lesznek az alkalmazásban. Az áruházlánc tavaszi kuponakciója során, május 2. és 31. között, 1000 forintos kupont találnak a felhasználók az appban, amelyet 10 000 forintot elérő vásárláskor lehet igénybe venni.
Vásárlásonként és személyenként egy kupon váltható be, de minden, legalább 10 000 forintos vásárlásnál felhasználhatnak egy újabb kupont, így gyakorlatilag az applikációban található 1000 forintos kupon egész májusban korlátlan számban és bármilyen termék vásárlására felhasználható, az ALDI valamennyi áruházában.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








