A karácsonyfák környezeti hatása összetettebb kérdés, mint egyszerűen a valódi vagy műfenyő közötti választás.
Az Azahriah koncerten 990 forintért kínált, gyűjtők által keresett műanyag poharakat többszörös áron, akár 10 ezer forintért is hirdetik online piactereken, mint például a Vinteden, bár vannak olcsóbb ajánlatok is 5500 forintért.
Online piactereken többszörös áron kínálják azokat a műanyag repoharakat, amelyeket eredetileg 990 forintért lehetett megvásárolni Azahriah Puskás Arénában megrendezett triplakoncertjén.
Ezek a vissza nem váltható tárgyak olyan népszerűségre tettek szert, hogy az áruk akár a 10 ezer forintot is elérheti, noha vannak ajánlatok, amelyek ennél kedvezőbb, 5 ezer forintosak. Két konkrét hirdetést találtunk, egyiket a Jófogáson, másikat a Vinteden:


Azahriah-ról szól most minden
Mint arról beszámoltunk, óriási keletje van minden Azahriah-s tárgynak, a koncertjegyek nagyon mentek a másodpiacon, sőt, szinte percek alatt elkapkodták a cipőit a Tisza márkaboltban. De vajon miért álltak érte kígyózó sorok? Ezekre a kérdésekre kereste a választ a CashTag, a Pénzcentrum videoblogja a Tisza kereskedelmi igazgatójával és Trunk „Dablty” Tamás tartalomgyártóval.
Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.








