Megkerestük a tóparti önkormányzatokat, strandfenntartókat, hogy megtudjuk, milyen fejlesztéseket végeztek el a szezon előtt, illetve milyen mértékű áremelést hajtottak végre.
Péntekre virradóra jelentősen megcsappant a másodpiacon fellelhető jegyek száma Azahriah tripla Puskás Aréna koncertjére. A Pénzcentrum számításai szerint a korábbi 1,5-2% mára, a pénteki és a szombati nap esetében is bőven egy százalék alá esett a teljes értékesített mennyiség viszonylatában.
Miután a sajtó egy része tömegeket vizionált néhány napja, akik az utolsó pillanatban megszabadulnának a jegyüktől, péntekre virradóra jelentősen megcsappant a másodpiacon fellelhető jegyek száma Azahriah tripla Puskás Aréna koncertjére. Míg néhany napja is mindössze a teljes értékesített belépőszám 1,5-2 százaléka volt fellelhető, mára a belépőjegyek másodpiacát uraló Ticketswap nevű online felületen a felére esett a pénteki koncertnapra elérhető jegyek darabszáma.
Jelenleg (reggel fél 9 magasságában) a pénteki napra bő 500, a szombati koncertre 491, míg Azahriah utolsó Puskás koncertjére még bő 1000 belépő érhető el, ami a teljes értékesített mennyiség alig több mint 1 százalékát jelenti. A pénteki, illetve a szombati napok esetében pedig bőven 1 százalék aéatt van már a teljes házhoz viszonyítva a még elérhető jegyek száma. És rohamosan fogynak a jegyek, cikkünk írása közben is folyamatosan esett az elérhető darabszám. Íme:
Érdemes megnézni a hivatalos jegyértékesítő, a Broadway.hu oldalán is az elérhető belépőket. Itt az látszik, hogy a legtöbb kiemelt szektorban maximum 1-1 szabad helyet találni, egymás mellé szóló helyek nagyobb számban már csak a kevésbé optimális zónákban található. Összességében tehát elmondható, hogy a várakozások szerint közel teltházzal debütál majd Azahriah a Puskás Arénában, és egyelőre szombatra is így áll a dolog.
Erős az Azahriah márka a másodpiacon (is)!
Amúgy meglehetősen jól fekszik az Azahriah márkanév. Épp a héten számoltunk be róla, hogy miután debütált az Azahriah x Tisza cipő kollab, amit azonnal el is kapkodtak a rajongók, máris megjelentek az Azahriah nevével fémjelzett, sorszámozott copők és egyéb ruhadarabok az apróhiredtési oldalakon. A Tisza dropjáról, és márka marketingkampányáról a Pénzcentrum vlogja, a CashTag készített hosszabb anyagot:
Fotó: MTI/Vasvári Tamás
Egy magyar 430 forintos téttel 1,9 milliót nyert a Tippmixen szombaton: ez volt az ő nagy Eb trükkje
A magyar válogatott 3-1-es vereséggel kezdte az Európa-bajnokságot Svájc ellen, viszont a sportfogadók nem szomorkodhattak.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
Magyarországon az üzleti ötletek mintegy 6 százaléka jut el abba a fázisba, hogy jutalomalapú közösségi finanszírozási kampány indulhat rájuk.
Megvalósul Jocó bácsi nagy álma, színpadra állítják regényét. A Kamaszharc, bár fikció, a tanárként nap, mint nap megtapasztalt élethelyzeteket dolgozza fel.
Egy hazai gyógypedagógus-zeneterapeuta összerakott egy többszörösen díjazott zenei társasjátékot.
-
Meva: szolgáltatás export csúcstechnológiával a fenntarthatóság jegyében (x)
A mintegy nettó 3 milliárd forintos beruházás után megkezdte működését a Meva regionális szolgáltatási központja Dunkaeszin.
- Megállíthatatlanok az oroszok, halad az offenzívájuk
- Őrületes meccset játszottak a hollandok a lengyelekkel
- Ha megtette a 13-ast a hatos lottón, akkor reménykedjen!
- Ragyogó jelenségben gyönyörködhetünk a csillagos égen, szabad szemmel is látni lehet
- Ki érti Karácsony Gergely apák napi posztját?
- Gyerekekre lövöldözött egy férfi Amerikában