Egyre több panasz érkezik a fogyasztóvédőkhöz a csomagküldő cégek és webáruházak működésével kapcsolatban.
November 16-án indítja a karácsonyi játékokra specializált akciókat a Lidl Magyarországon. A Lidl akciós kiadványában akad amár évek óta árult klasszikus fa játékkonyha mellett XXL-es verzió is, de komoly hangsúly van az egyéb fából készült játékokon is. Érdemes sietni, mert a legkurrensebb darabokat hamar elkapkodhatják.
Mint arról a minap beszámoltunk, november 16-tól újra kapható a Lidl diszkontáruházakban a karácsonyi szezon slágerterméke, a Lidl fa játékkonyha. A Lidl ráadásul jelentős diszkottal dobja ismét piacra a terméket: a tavalyi teli árnál 5555 forinttal olcsóbban, azaz 24 444 forintért lesz kapható az bevezető akció időtartama alatt – derül ki a nemrég megjelent akciós újságból. A kiadvány ugyanakkor tele van még nyalánkságokkal, igazi különlegeségekkel készült ugyanis a diszkontlán a gyerekeknek, na meg az angyalkáknak segítő szülőknek.
Alig kell ugyanis belelapoznunk a Lidl akciós újságjába, a harmadik oldalon egy eddig soha nem látott termékkel rukkol elő a diszkontlánc. A gasztronómia megalomán apróságinak ugyanis megérkezett a Lidl XXL fa játékkonyha, amelyet 55 555 forintért vihetnek haza a kicsi séfeknek a szülők. Van a Playtive márkanév alatt futó termékben, 109x120x40 centiméteren minden, mi szem-szájnak ingere: páraelszívót, mikrohullámú sütőt, LED-es főzőlapot és sütőt, mosogatót és mosogatógépet, sőt még elöltöltős mosógépet és kávéfőzőt is tartalmaz a szett.
Persze akár a kiskonyhát, akár az XXL-es változatot választuk, fel is kell ám tölteni a polcokat: 3999 forintért vehetünk fa játék konyhai eszközöket, 7999 forintért pedig interaktív konyhai eszközöket is. Érdekesség, hogy a Lidl a termékek kapcsán kiemeli, hogy a termék „játékos módon fejleszti a fantáziát és akreativitást”, de fontos infó a fenntarthatóság szempontjából az is, hogy a valódi fából készült játékok rendelkeznek a felelősségteljes erdőgazdálkodás védjeggyel (FSC tanusítvány).
Itt azonban még nincs vége a komolyabb fa játékoknak, hiszen a november 16-tól érvényes Lidl akciós újság 4. és 5. oldalán akad még a kínálatban fa kínálópult 19 999 forintért, fa játékmunkapad 24 444 forintért (éppen ennyibe kerül a kisebb méretű fa játékkonyha, nyilván itt a fiúkra gondoltak a Lidl termékfejlesztői), továbbá fa babaház 19 999 forintért, sőt még játék sminkasztal is, szintén 24 444 forintért (fa babaház kiegészítőket 2999 forintért vehetünk). Persze az akciós újságban központi elem a fa, sok játékban kerül elő, mint alkotóelem, legyen szó fa vasútról (14 999 forintért dinós vagy városi kivitelben), vagy fa parkolóházról (szintén 14 999 forintért).
Érdemes persze végig lapozni a teljes akciós kiadványt, mert a fa játékokon túl vannak még játékfigurák és babák, kisautók, hangszerek, legók, játékszerszámok is szép számmal a kínálatban. De igazi különlegesség a 237 részes, tetszés szerint felállítható mászóka 39 999 forintért, amely a diszkontlánc ígérete szerint fejleszti a motorikus és a koordinációs készséget. Illetve mindenképp érdemes szót ejtenünk a plüssökről is, kiemelten a mosómedvéről: a Lidl ugyanis minden plüss mosómedve eladásából befolyt összeget a rászoruló családoknak ajánlja fel a Baptista Szeretetszolgálat közreműködésével.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Érdemes hamar lecsapni a Lidl akciós termékeire
Ahogy arra már többször felhívtuk a figyelmet, a Pénzcentrum megkeresésére a Lidl is elismerte, hogy "a fakonyha minden évben nagyon népszerű a vásárlók körében",de így van ez szinte a legtöbb fajáték esetében. Így nem véletlenül emelik ki az akciós kiadvány hasábjain is, hogy az "akciós termékeink már az akció első napján elfogyhatnak."
Ez nem túlzás, hiszen tavaly is akkora roham indult például a fa játékkonyhákért az áruházakba, hogy gyakorlatilag néhány óra alatt lefosztották az áruházi készleteket a vásárlók, a Lidl Magyarország pedig közleményben volt kénytelen nyugtatni a vásárlókat, hogy mindenkinek jut majd a termékből és csak átmeneti készlethiányok merültek fel.
(Nyitókép: képernyőfotó - a Lidl 2023. november 16-tól érvényes akciós kiadványa)
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







