Ebben az évben is kétszer rendezik meg a Bárány Napokat, amely során a közreműködő éttermek kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy a vendégek igazi ínyenc élményt...

Ételrendelésnél rengeteg esetben nem ugyanazt az árat fizetjük egy burgerért vagy levesért, mint amikor ugyanazt az ételt ugyanabban az étteremben helyben fogyasztjuk el.
Amikor a Wolton vagy a Foodpandán böngészve nézegetjük egy-egy vendéglátóhely kínálatát, a legtöbb esetben eleve magasabb ára van ott az ételeknek, italoknak, mint az üzletben. És erre jön még rá a kiszállítási díj, illetve a rendszerhasználati vagy szolgáltatási díj.
A Telex kiszámolta, hogy házhozszállítás esetén 20-30, de van olyan is, hogy 40 százalékkal magasabb összegben kerül az alapétel. De egy esetben Vega Citynél azt tapasztalták, hogy 80 százalékkal drágább kiszállítva ugyanaz a rakott karfiol rizságyon.
Több ok miatt lehet drágább a házhoz szállított étel. Egyrészt kiszállításnál 27, helyben fogyasztásnál viszont csak 5 százalék az áfateher. Másrészt az ételfutár cégek jutalékot kérnek a vállalkozásoktól a rendelések után. Ez nem tudni, mennyi, mert a Foodpanda és a Wolt is üzleti titokként kezeli, de piaci információk alapján például a G7 korábban azt írta, átlagosan az ételár 15 százaléka lehet.

Durvul az árháború a magyar boltokban: brutál húsvéti akciókat villantott az Aldi, Lidl, Spar, Tesco
A Pénzcentrum most megnézte, mik a legjobb akciók a hazai boltokban, hiszen a brutális drágulás mellett egyáltalán nem mindegy, hol vásárolunk be az ünnepre.

Kiderült a húsvéti hústitok: 2 hét múlva eldől az árstop sorsa, már olcsó sonkák lepik el a boltokat
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."

Ennek sokan nem fognak örülni húsvét előtt: ezért nem lesz olcsóbb se a csokinyuszi, se a csokitojás
Március 29-én tartott sajtótájékoztatót a Magyar Édességgyártók Szövetség, beszámoltak a húsvéti várakozásokról, de a legnagyobb ágazati nehézségekről is.

Brutális árcsökkenést jelentett be a Lidl: ezek a termékek akár 29 százalékkal is olcsóbbak lehetnek
Árcsökkentési programot indított a Lidl január elsejétől, melynek köszönhetően az első negyedévben már közel 400 termék ára mérséklődött.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
- Különadó-módosítás - Átpántlikázza a kormány a Moltól beszedett pénzt
- Bekerült egy magyar szálloda az 50 legjobb európai közé
- Benczur Márton: nem elfogultság kijelenteni, hogy rengeteget fejlődött az UVSE női vízilabdacsapata
- Közlekedési Múzeum: új főigazgató és új épület kerestetik
- 35 éves a Fidesz, Orbán Viktor is üzent - fotók
- Jöhet a lex M1
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


