Az év utolsó heteiben a gazdasági, társadalmi és piaci folyamatok egyaránt kiemelt figyelmet kaptak, miközben a karácsonyi készülődés és az év végi kiadások új kihívásokat...
A kínai e-kereskedelmi óriás, a Temu újabb piacra készül betörni: az élelmiszer-értékesítés területén terjeszkedne Európában, ami komoly kihívást jelenthet a hagyományos kiskereskedelmi láncok számára.
A Temu hivatalosan is megerősítette, hogy bővíteni kívánja helyi kínálatát és fejleszteni európai ügyfélkiszolgálását az élelmiszerek forgalmazásával. A német piacon már sikerrel debütált ez az üzletág, ahol például a Wurstbaron húskészítménygyártó több hónapja értékesít a platformon, és az eddigi eredményekkel elégedett - jelentette az Index.
A kínai vállalat nem áll meg Németországnál, további európai országokban is terjeszkedni kíván, a következő célpont Svájc lesz. Az élelmiszerpiaci ambíciók különösen azoknak a hagyományos áruházláncoknak jelenthetnek fenyegetést, amelyek már az online értékesítésben is jelen vannak.
Bár a Temu magyarországi működését jelenleg nehézségek jellemzik az új futárszolgálatával, az iMile Hungary-vel kapcsolatban, európai szinten továbbra is sikeresen terjeszkedik a vállalat. A gyakori szállítási késések és egyéb problémák ellenére a filléres termékek iránti kereslet továbbra is jelentős.
Az élelmiszerek esetében a Temu stratégiát vált: a kínai import helyett kontinensen működő beszállítóktól tervezi beszerezni termékeit, ezzel biztosítva a gyorsabb kiszolgálást és a helyi ízlésekhez való alkalmazkodást. A magyar webáruházak számára már most erős konkurenciát jelentő platform terve azonban csak akkor lehet sikeres, ha maradéktalanul betartja az európai élelmiszerbiztonsági előírásokat.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








