A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Egész évben slágertermék, de szilveszterkor különösen nagy az érdeklődés a virslik és a különféle szószok, valamint az alkoholos italok, különösen a pezsgő iránt. A megnövekedett érdeklődésre az áruházláncok is készülnek: van, ahol szombaton 16 óráig is lehet vásárolni.
Az évzáró és az újévi bevásárlás olyan hagyományosan népszerű termékeiből, mint a virsli, a lencse és az alkohol, idén is megnövekedett érdeklődésre számít az Auchan Magyarország. Egyre nagyobb a kereslet a pulykavirslik, valamint a gyógynövénytartalmú termékek iránt. Nem véletlen szeretjük ennyire ezt a szilveszteri ételt, hiszen a virsli könnyen és gyorsan elkészíthető, magában fogyasztva is finom, de salátához vagy vendégváró falatokhoz is kiváló alapanyag. Így az elmúlt időszak nehézségei ellenére is népszerű termékkategória maradt, az év utolsó napjaiban pedig várhatóan növekedni fog iránta a kereslet.
A virslik mellé gyakran kerül a kosárba valamilyen szósz is, ezen a téren változás figyelhető meg az elmúlt 3-4 évben. A hagyományos mártogatók mellett a fiatalabbak ugyanis elsősorban a grill szószokat részesítik előnyben, míg a közép- és idősebb korosztály a mustárt és a tormát fogyasztja előszeretettel. Továbbra is nagy kedvenc a majonéz és a ketchup, előbbi forgalma majdnem háromszorosára, utóbbié pedig majdnem duplájára nő a decemberi időszakban. Egyre erősödnek a pikáns ízek, bár a többség választása egyelőre még a csemege termékekre esik. A majonéz, ketchup és mustár esetében sokan láthatóan a nagy kiszerelés felé fordulnak, a torma és grillszószoknál pedig inkább a kisebb kiszerelések népszerűek.
A fogyasztói tudatosság erősödésével az egészségesebb alternatívák szerepe is megnőtt, sokan előnyben részesítik az ízfokozó- és tartósítószermentes termékeket, egyre többen odafigyelnek a csökkentett cukor- és zsírtartalomra is. Fontos kritérium a fogyasztók szemében a csomagolás újrahasznosítása, az erre vonatkozó információkat a gyártók fel is tüntetik a flakonokon. Az újévi ünneplés fontos kelléke a pezsgő is, amiből az áruházak ilyenkor igyekeznek minél szélesebb kínálatot tartani.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát
- Már az idén milliárdos üzletté válhat a női élsport
- Újabb amerikai egyetemen tüntettek palesztinpárti diákok
- Lezárták az M7-est Balatonvilágosnál
- Újabb fordulat a német kémbotrányban: már egy EP-képviselő ellen is nyomoznak
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján