Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
Megállapodást kötött a Rézangyal Kereskedelmi Kft. és a Coca-Cola HBC Magyarország Kft., a megállapodás értelmében 2017. február 1-től a CCHBC Magyarország lesz a Rézangyal pálinkatermékek kizárólagos forgalmazója.
A két vállalat közötti megállapodás alapján a Rézangyal márkajogai egy a CCHBC csoporthoz tartozó céghez kerülnek. A Rézangyal Kft. és a CCHBC Magyarország a továbbiakban vizsgálják annak lehetőségét, hogy az együttműködést a gyártás területére is kibővítsék.
A Rézangyal Kft. 2005 óta állít elő és forgalmaz prémium minőségű pálinkákat. A nemzetközi prémium márkák üzletpolitikájához hasonlóan a Rézangyal pálinkák különleges technológiával készülnek: a termékek több forrásból, a piacon elérhető legjobb minőségű pálinkák házasításával készülnek. Magyarország egyik legnépszerűbb pálinkája, a Rézangyal jelenleg 14 különböző ízben kapható. A Rézangyal Kft. 2010-ben lépett először partnerségre a CCHBC Magyarországgal.
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. az 590 millió fogyasztót kiszolgáló és 28 országot átfogó Coca-Cola HBC AG csoport tagja. A dunaharaszti székhelyű, Magyarországon két palackozó-üzemet működtető vállalat 1100 dolgozót foglalkoztat, teljes tevékenysége során pedig közel 13 000 embernek biztosít munkát. A Coca-Cola Magyarország eddig 116 milliárd forintot fektetett be hazánkban. A társaság az egyik legjelentősebb magyar élelmiszer-feldolgozó, termékeit 24 országba exportálja.
Címlapkép: MTI / Mészáros János
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








