Az ünnepek előtt mindig jelentősen megnő a bevásárlóturizmus. Magyarországról sokan ruccannak át a szomszédos országokba, de nemcsak tőlünk utaznak külföldre, hozzánk is nagy számban jönnek a külföldi vásárlók - írja az mr1.hu.
Szlovákiából viszonylag gyakran jönnek vásárolni Magyarországra. Győrbe főleg a nagymegyeri, a dunaszerdahelyi vagy a galántai járásból érkeznek.
Az egyik győri áruházkomplexum dugig tömött parkolójában majdnem minden harmadik autónak szlovák rendszáma van. A forgalom persze nagyban függ a forint-euró árfolyamtól is - mondta Máté Richárd, a bevásárlóközpont vezetője. "Bérlőinktől vannak visszajelzéseink, hogy jelentős vásárlóerőt képviselnek a szlovákiai oldalról érkezők, ahol viszont ötven-ötven százalékban megoszlik a szlovákiai magyarok és a szlovákok részaránya. A külföldről érkezők leginkább a határhoz közeli kisebb-nagyobb településekből jönnek át." - nyilatkozta.
Míg a magyarok, saját bevallásunk szerint maximum harminc-negyven ezer forintot, azaz nagyjából százötven eurót szánnak az idei karácsonyra, addig a szlovákiai vendégek az ünnepi nagy bevásárlás kapcsán akár öt-hatszáz eurót is Magyarországon hagynak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


