2019. augusztus 18. vasárnap Ilona

A Viber stratégiája a BrandFestivalon (x)

  • 2015. október 14. szerda 14:00

A BrandFestival idei előadói között olyan világhírű egyéniséget is köszönhetünk, mint Atanasz Rajkov, aki a 600 millió egyedi felhasználót számláló Viber közép-kelet-európai igazgatója.

A világszerte már több mint 600 millió egyedi felhasználóval rendelkező Viber számára a közép- és kelet-európai térség a vállalat három legnagyobb globális régiója közé tartozik. Atanasz Rajkov feladata, hogy a Viber eddigi sikerére építve vezesse a vállalat és az alkalmazás további növekedését Közép-Kelet-Európában, elsőként Bulgáriában, Görögországban, Szerbiában és Magyarországon. A négy piac felhasználószámban és fejlődési potenciálban is kiemelkedik az összesen 27 millió Viber-felhasználóval rendelkező régió országai közül. A szakember a helyi igényeknek megfelelő marketingtevékenység kialakításáért felelős, mely a régióban meglévő komoly felhasználói bázis növelését szolgálja.

"A Viber a szolgáltatás kiváló minőségének és a barátságos márkának köszönhetően alig néhány év alatt világszerte közismertté vált. Kiemelkedő növekedést értünk el Közép- és Kelet-Európában, így a helyi igényeknek megfelelő marketing- és tartalomstratégiával tovább kívánjuk növelni a régió sokmillió Véber-felhasználójának táborát. A fogyasztói elköteleződés növelése érdekében pedig folyamatosan új szórakoztató funkciókat kínálunk felhasználóinknak. Célunk olyan tartalom-partnerekkel dolgozni, akik a leginkább relevánsak a helyi célközönségek számára." - mondta Atanasz Rajkov, a Viber közép-kelet-európai igazgatója.

Rajkov a Viber-hez való csatlakozását megelőzően tíz évig felelt a legnagyobb bolgár telekommunikációs vállalat mobil- és hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások kereskedelmi stratégiájáért, valamint meghatározó szerepet játszott az ország startup-ökoszisztémája - különösen a mobilterület - felépítésében és megerősítésében.

Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén, 2015. október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben: www.brandfestival.hu

(x)

NEM SZABAD TOVÁBB VÁRNI A LAKÁSVÁSÁRLÁSSAL!

Ha tervezed, hogy ingatlant vásárolsz, akkor jobb, ha tudod, hogy lakáspiaci elemzők szerint az árak emelkedése lassul, és a finanszírozási költségek is rekord alacsony szinten vannak, de már nem biztos, hogy sokáig így is marad. Nem hiszed? Nos, a Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 millió forintot, 20 éves futamidő mellett már 2,71 százalékos THM-el, és havi 107 743 forintos törlesztővel fel lehet venni az Ersténél De nem sokkal maradnak el ettől a további bankok ajánlatai sem: a K&H Banknál például 107 546 forintos törlesztőt ígér a 2,81 százalékos THM; míg az OTP Banknál szintén alacsony, 2,97 százalékos THM is alacsony, 108 811 forintos törlesztőt jelent. Érdemes még megnézni a Raiffeisen, a Budapest Bank és a többi magyar hitelintézet konstrukcióját, különböző hiteösszegek és futamidők mellett is - ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

Még nincs hozzászólás - Legyél te az első!
Ezt olvastad már?
11
22
33
 Kedvelem az oldalt

A címlapról ajánljuk

Kiderült a sörtitok: ezzel itatják a magyarokat a gyárak
Rákaptak a drágább, minőségi sörökre a magyarok.


Feliratkozom a hírlevélre!

 

NÉPSZERŰ
FRISS

Aldi

08.15-08.21
Országos

Lidl

08.15-08.21
Országos

Auchan

08.15-08.28
Országos

Tesco

08.15-08.18
Országos

Spar

08.15-08.21
Országos

Interspar

08.15-08.21
Országos

Kika

08.14-08.18
Országos

Lidl

Iskolakezdés
08.01-09.14
Országos