A fővárosban egymást érik az ünnepi koncertek, ahol sztárok, nagyzenekarok és klasszikusok segítik az ünnepi ráhangolódást.
Több százezer, sőt, akár több millió forintot is elkér egy-egy magyar sztárelőadó egyetlen előadásért, legalábbis egy, a napokban az interneten felbukkant lista szerint. Az előadók szerint nincs ezzel semmi baj - annyit kérnek, amennyit hajlandóak értük megfizetni.
Néhány napja bukkant fel az interneten az a lista, amely magyarországi előadók gázsijait tartalmazza. A listából kiderül, hogy az előadók több százezres, néhányuk akár több milliós összeget kér el egyetlen fellépésért. Nem tudni, hogy ki és miért töltötte fel a listát az internetre, azonban a Bors több, a listán szereplő előadót is megkérdezett, és egyikük sem állította, hogy ne lennének igazak a nyilvánosságra került számok. Egyedül Tarján Zsófia, a Honeybeast énekesnője nyilatkozta azt, hogy a számok nem teljesen pontosak, ugyanakkor azt elismerte, hogy arányaiban stimmelnek.
Tehát - feltéve, hogy hihetünk a listának - ennyit kell fizetnie egy-egy előadó számára annak, aki szeretné őket felkérni egy-egy rendezvényre. A lapnak nyilatkozó előadók elmondták, hogy talán első pillantásra magasnak tűnhetnek ezek az összegek, ugyanakkor azt fontos tudni, hogy nekik is jelentős költségeik keletkeznek egy-egy fellépés kapcsán. Majka például elmondta, hogy ő és Curtis egy 18 fős stábbal, három teherautóval és két személykocsival járják az országot.
- mondta Majka.
Tehát a megszólaló előadók nem állítják, hogy a listán valótlanság szerepelne. Ettől függetlenül vannak kérdőjelek a lista körül: először is - ahogy már említettük - nem tudni, hogy ki és miért töltötte azt fel a Facebookra. További furcsaság, hogy a listán például szerepel a TNT is, amely nem elég, hogy az összesítés szerint az egyik legnagyobb összeget kéri fellépésenként, de a Wikipédia szerint 2005-ben fel is oszlott.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Címlapkép forrása: MTI Fotó/Veres Nándor
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








