Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Az egyesült államokbeli gazdaság lassulása miatt a Tesco kénytelen volt bejelenteni, hogy lassítsa a nyugati parti terjeszkedését, amely egyébként a Fresh&Easy nevet viselné.
A Fresh&Easy vezérigazgatója úgy nyilatkozott, hogy a lánc Kaliforniába történő terjeszkedésének terve egyelőre jégre kerül, méghozzá az amerikai gazdaság recesszióba való hajlása miatt. Szerinte ez a legjobb, amit a jelenlegi helyzetben tehetnek. A lánc egyébként ma ünnepli első születésnapját egy századik egység megnyitásával Los Angeles déli részén.
Az eredeti tervet, amely szerint februárra 200 Tesco-modellen alapuló Fresh&Easy üzletet nyitnának Kaliforniában, Arizonában és Nevadában, most tehát halasztani kell egy kicsit, Tim Mason szerint ezt jövő év novemberére tudják majd elérni. A halasztás mögött az is áll, hogy a kaliforniai terjeszkedés jelentős tőkebevonást igényelne, mivel egy új elosztó-központ létrehozására volna szükség.
A Tesco egyébként már összesen 1,25 milliárd dollárt (263 milliárd forintot) költött az amerikai fogyasztói piac meghódítására. Ez most még nehezebbé vált a gazdasági lassulás miatt is, de eleve kemény dió volt a feladat, hiszen nem egy rést töltenének be, hanem egy már létező piacra léptek be teljesen új szereplőként.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


