Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Az utazás során gyakran a csomagolás jelenti a legnagyobb kihívást, különösen ha csak kézipoggyásszal szeretnénk útnak indulni. Egy szakértői csapat most összegyűjtötte tapasztalatait, hogy segítsen a hatékony és praktikus csomagolásban. Íme néhány hasznos tipp, amelyek megkönnyíthetik az előkészületeket - írja a Lonely Planet.
A sikeres csomagolás alapja a tervezés. Érdemes listát készíteni mindenről, amire szükségünk lehet az út során. A Lonely Planet szakértői azt javasolják, hogy napokra lebontva írjuk össze a szükséges ruhadarabokat. Ehhez praktikus lehet a telefon jegyzetalkalmazását használni, amely lehetővé teszi a lista újbóli felhasználását későbbi utazásokhoz is.
A megfelelő bőrönd kiválasztása ugyanígy kulcsfontosságú. Ha nincs meg a tökéletes darab, érdemes kölcsönkérni ismerősöktől, vagy akciósan beszerezni. Az öltözködés tervezésénél érdemes kapszulagardróbban gondolkodni. Ez azt jelenti, hogy olyan ruhadarabokat választunk, amelyek jól kombinálhatók egymással.
A szakértők tanácsa szerint érdemes színkódolni a kollekciót olyan árnyalatokkal, amelyek illenek egymáshoz és jól működnek együtt, például fekete, tengerész, fehér és szürke, és adjunk hozzá egy-két merészebb színű darabot a változatosság kedvéért.
A cipők kiválasztása szintén fontos szempont, hiszen sok helyen foglalnak. A javaslat szerint érdemes a legtömörebb párat viselni az úton, és csak egy-két további párat csomagolni. A cipők belsejét kihasználhatjuk kisebb tárgyak tárolására is. A csomagolás hatékonyságát növelhetjük csomagolókockák használatával. Ugyanígy érdemes a piperecikkek számát is többször átgondolni, és ami szükséges, a célországban megvásárolni.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Végül, de nem utolsósorban fontos, hogy a személyes tárgyainkat könnyen elérhető helyen tartsuk. Egy külön táskában érdemes elhelyezni a töltőket, hidratáló krémet, fertőtlenítőt és egyéb nélkülözhetetlen eszközöket. Ezekkel a tippekkel felvértezve már könnyebben nekivághatunk az utazásnak, és élvezhetjük az út minden pillanatát anélkül, hogy a csomagolás miatt aggódnunk kellene.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








