Borult, párás, sokfelé ködös idő határozza meg a pénteki és szombati időjárást, több megyében tartós, sűrű ködre figyelmeztet a HungaroMet.
Rohamot indítottak a külföldiek Magyarországra: hihetetlen, mennyit képesek utazni csak a Szigetért
Idén augusztusban is a Sziget Fesztivál hetében repülnek a legtöbben hazánkba, mutatják a Kiwi.com-on keresztül leadott foglalási adatok. Idén is az Egyesült Királyságból, és Izraelből érkezik ide a legtöbb bulizni vágyó, a sok európai partizó mellett most is összefuthatunk amerikai, új-zélandi, brazil vagy akár indiai fesztiválozóval is. Az idelátogatók kétharmada 6 napot, vagy kevesebbet tölt nálunk és átlagosan 163 eurót fizet a repülőjegyéért.
Köztudott, hogy a Sziget Fesztivál népszerű a külföldiek körében. A cseh utazástechnológiai vállalat, a Kiwi.com belenézett a foglalási adataiba, hogy vajon honnan érkeznek ilyenkor hazánkba repülővel. Ahogy 2022-ben, úgy idén is az Egyesült Királyságból érkezhet a legtöbb bulizni vágyó 2022-ban az Egyesült Királyságból érkeztek a legtöbben hazánkba az augusztus 8-i héten, megelőzve Izraelt, Franciaországot és Írországot.
A foglalások alapján külföldről idén is az Egyesült Királyságból és Izraelből érkezhetnek a legtöbben a 6 napos fesztiválra. A lista elején szerepel a tavalyi évhez hasonlóan Franciaország is, az íreket azonban idén beelőzték az olaszok és a lengyelek is. Érdekes, hogy még a szomszédos országokból, Szlovákiából és Csehországból is érkeznek hozzánk repülővel, de természetesen idén is összefuthatunk olyanokkal, akik távolabbról, az USA-ból, Új-Zélandról, Ausztráliából, Brazíliából vagy akár Indiából látogatnak el a Hajógyári-szigetre.
Az átlagos jegyár a Kiwi.com-on foglalva a Sziget hetére 163 euró, rövidebb utak esetén kevesebb, átlagosan 125 euró, míg a tengerentúli, vagy távolabbi országokból érkezők (a 4000 km-nél hosszabb utak) átlagosan 447 eurót fizetnek a repülőjegyért. Legtöbben a fesztivált megelőző napon, augusztus 9-én érkeznek, de sokan repülnek a kezdőnapon, augusztus 10-én is. Az idelátogatók kb. kétharmada 6 napot, vagy annál kevesebbet tölt nálunk, de a foglalási adatok azt mutatják, minden 4. idelátogató meghosszabbítja a fesztivált, és összesen 1-2 hetet tölt el hazánkban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








