Megállapodásra jutott a Fővárosi Önkormányzat és a Sziget Kft. Utóbbi vállalja, hogy közterület-használat címén 50 millió forint + áfa összeget fizet a fővárosnak. Ezenfelül a város kialakít egy szolgáltatáscsomagot a Sziget Fesztivál résztvevői számára, amely egyes városi szolgáltatások, mint a BKV, a gyógyfürdők vagy az állatkert kedvezményes használatára, igénybe vételére jogosít fel. Az ebből származó bevételből a Sziget Kft. további mintegy 100 millió forint befizetését vállalja a főváros számára - áll a két fél közösen kiadott közleményében.
A felek megállapodtak abban is, hogy az idei tapasztalatokat értékelik, a jövőre nézve pedig ezt figyelembe véve állapodnak meg.
Idén is megrendezik a Gyerekszigetet (a június négy hétvégéjén ingyenes gyermekrendezvényt), az ezzel kapcsolatos közterület-használati díjról még nem született megállapodás, csak annak elveiről, a részleteket még pontosítják.

Ez kellett még a hosszú hétvége előtt: lehalt a fizetési rendszer, nehézkes a jegyvásárlás utazáshoz
Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


