Nézettségi rekordot döntött a Hunyadi sorozat a premierhétvégén, majd ismételten felülmúlta sikerét a lineáris televízóban.

Kiderült, brutál pénzt keresett tavaly Azahriah: nem semmi osztalékot vágott zsebre a magyar sztár
188 milliós osztalékot vett ki cégéből tavlay Azahriah. Az énekes a leghallgatottabb a magyar YouTube-on és a Spotify-on is, emellett 2024-ben csak a tripla Puskás Aréna koncert is megdobhatja a bevételeit.
304 milliós bevételt könyvelt el tavaly Azahriah cége, ebből 241 milliós nyereség maradt, amiből 188 millió forintot osztalékként kivett az énekes - írja a 24.hu. A Geminia Kft-t 2022-ben alapították, az első tört évben 60 milliós bevételt és 53 millió profitot termelt a kft.
Az idei év még ennél is nagyobb számokat fog hozni, hiszen három telt házas koncerttel töltötte meg a Puskás Arénát, illetve a YouTube-on és a Spotifyon is a leghallgatottabb előadó. Mint korábban beszámoltunk róla: csak a tripla koncert 600 milliós nyereséget hozott, korábbi bevallása szerint ez már olyan összeg számára, amit nem is igazán tud mire elkölteni.
vett drága gitárokat, drága ruhákat, cipőket, ezen kívül pedig az életszínvonala fenntartására költ. Hogy hogyan kell bánni ennyi pénzzel, abban többen ellátták tanácsokkal Azahriaht, főként a menedzserei. " Ők mondták nekem hogy van az állampapír, meg hogy a lakás biztos pontot fog nyújtani az életben" - mondta a művész a CashTagben, amikor ruhakollekciója bemutatóján jártunk.
Címlapkép: Vasvári Tamás, MTI/MTVA
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


