Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
Új sorsjegyet vezetnek be Magyarországon: emiatt különleges, óriási pénzt is lehet vele nyerni
A megfontolt és izgalmakat kereső játékosokat egyaránt megnyerheti magának a nemzeti lottótársaság legújabb sorsjegye, a Nyereményözön. A 2024-es sorsjegyportfólió második darabja sok – akár több tízezres – összegű nyereménnyel érkezik a lottózókba, illetve a Szerencsejáték Zrt. értékesítőpontjaira március 8-án.
Szinte valamennyi játékosszegmensben sikert arathat a Szerencsejáték Zrt. Nyereményözön néven debütáló sorsjegye. „Egy olyan új sorsjeggyel szerettünk volna a játékosainkat megörvendeztetni, amely vizuális megjelenésében frissességet sugároz, vegyíti a hosszabb és rövidebb menetű játékokat, mindemellett más sorsjegyektől eltérően 3000 és 50 000 forint között kínál kiemelten sok nyereményt. A pop-art stílusú Nyereményözönt egyaránt szánjuk az izgalmakat kereső és megfontolt játékosainknak, és azoknak, akik szeretik a kisebb nyereményeket” – foglalta össze dr. Uszkay-Boiskó Sándor, a Szerencsejáték Zrt. stratégiai igazgatója.
A termékpaletta legújabb tagja főként a szórakozást, izgalmat és élményt kereső impulzusvásárló játékosok szívébe lophatja be magát már az első pillanattól. Ám a társaság várakozásai szerint kedves lesz azok számára is, akik tervezetten olcsóbb sorsjegyeket vásárolnak, de ugyanígy a lottóra és sorsjegyekre többet költő nagyjátékosok is megtalálhatják benne a számításukat.
Az igazgató kiemelte, hogy akárcsak más szerencsejáték termék fejlesztésekor és bevezetésekor, ezúttal is megvizsgálták a játékosok preferenciáit, illetve elvárásait az új sorsjeggyel kapcsolatban.
Kutatásunk megállapította, hogy a vásárlók közel nyolcvan százaléka kifejezetten megnyerőnek tartja a Nyereményözön koncepcióját, mintegy 70 százalékuk pedig biztosan játszana az új termékkel. Mindez arra enged következtetni, hogy a Nyereményözön a portfóliónk kedvelt tagja lesz
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
– tette hozzá. A Nyereményözön kaparófelülete négyezer, egyenként 50 ezer forintos, negyvenezer 10 ezer forintos és megannyi ennél kisebb összegű nyereményt rejt. A Szerencsejáték Zrt. új sorsjegye március 8-tól érhető el a lottózókban, illetve a társaság értékesítési pontjain, 1000 forintos áron.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








