Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
Közeleg a nyár, indul a buliszezon, így egyre inkább felpörög a taxik iránti kereslet is. A taxisofőrök tapasztalatai szerint a legnépszerűbb budapesti partihelyszínek továbbra is a Belvárosban találhatók, míg a nyári szezonban a Budapest Park kerül az első helyre. Mindez persze csak akkor érvényes, ha épp nincs valamilyen nagy zenei fesztivál a fővárosban vagy a Balaton partján. Utóbbi kapcsán újdonság, hogy az egyik hazai taxitársaság Főtaxi kiszolgálási területe idén tovább bővül, így a Sziget Fesztivál után a Balaton Sound hivatalos partnereként is segíti majd a látogatók gyors hazajutását, illetve az idei atlétikai vb-n szintén közreműködik.
A Főtaxi utasforgalmi adatai szerint a legnépszerűbb budapesti partihelyszínek listáját a koronavírus sem rendezte át és változatlanul a Belvárosban található lokációk szerepelnek az első helyen. A legnagyobb forgalmat a Remixnél, a Fröccsterasznál, a Morrison'snál és a Gozsdu udvarnál lévő utasfelvételi pontjaik bonyolítják le, de a nyári szezonban ezeket is megelőzi a Budapest Parknál lévő állomásról induló és oda visszaérkező autók száma. A taxisok számára – az esős napok mellett – a legerősebb időszaknak a péntek és a szombat éjszakák számítanak, tavaly ráadásul az éjszakai fuvarok száma 44%-kal nőtt az egy évvel korábbihoz képest.
A jelentős nemzetközi sportesemények szintén kiemelt időszaknak számítanak. A cég az idei atlétikai világbajnokságon is partnerként működik közre a személyszállítási feladatok ellátásában. A nagy nyári rendezvényekre is készül a társaság: sofőrjei ismét jelen lesznek a jelentős forgalmat bonyolító Sziget Fesztiválon, ahol 2022-ben több mint 130 000 vendég utazott főtaxis kocsival, közülük pedig több mint tízezren a fesztivál bejáratánál található utasfelvételi ponton találtak autót.
Idén a kiszolgálási terület még tovább bővül és a vidéki terjeszkedéssel összhangban egy újabb nagyszabású fesztivál, a Balaton Sound hivatalos személyszállító partnere is a cég lesz a következő három évben. A rendezvény újdonsága, hogy – a Szigethez hasonlóan – távozáskor nem kell már taxit vadászni, hiszen ott is dedikált droszt várja majd a bulizókat, ahol egységes ruhába öltözött kísérők és biztonsági őrök segítik a hazajutást, az autókat pedig a taxitársaság budapesti, székesfehérvári és velencei partnerei szolgáltatják majd.
„Az ilyen nagyszabású rendezvényekről a leggyorsabban és legegyszerűbben úgy tudnak hazajutni a vendégek, ha felkeresik a drosztunkat és ott ülnek autóba. Hivatalos szállítópartnerként a fesztiválozókat abban segítjük, hogy könnyen elérhető utasfelvételi pontjainkon a megszokott minőségű szolgáltatásban legyen részük” – mondta az új együttműködés kapcsán Reich Ádám, a Főtaxi vezérigazgatója.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Nemcsak a bulihelyszíneken, de a Magyarországra látogató turisták számában, illetve ezzel összefüggésben a reptéri forgalomban is megfigyelhető az élénkülés. Tavaly a flotta teljes futásteljesítményének közel egyharmada kapcsolódott a reptéri forgalomhoz, a ferihegyi fuvarok száma több mint a kétszeresére ugrott 2021-hez képest, a repülőtérről szállított utasok száma pedig meghaladta az egymillió főt.
„Tavaly a nyári szezonban közel 650 000 fuvart teljesítettünk, ami 7,5 millió kilométeres flottateljesítmény. Ez alapján idén is nagy forgalomra számítunk, melyre igyekszünk maximálisan felkészülni. Sofőrjeink száma az elmúlt évben nőtt, így most 1500 gépkocsiból áll a flottánk, ráadásul a nagyobb rendezvények kiszolgálásában már vidéki partnereinkre is számíthatunk” – tette hozzá Reich Ádám.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








