A szociális szférában nem csak alulfizetettség okozza a munkaerőhiányt, a lapunk által kérdezett szakértő szerint rendszerszintű problémák vannak.
Ismét nő a önkéntes nyugdíjpénztárak taglétszáma - írja a Magyar Nemzet és a Világgazdaság a Magyar Nemzeti Bank adataira hivatkozva.
Az idei első negyedév végén ismét meghaladta az 1,15 milliót a tagok száma, vagyis, ha csak néhány száz fővel is, de bővült a taglétszám, ami azért nagy szó, mert 2008 szeptembere óta minden negyedévben csökkenést mértek. A munkáltatói befizetések a tavalyihoz hasonló szinten maradtak, az egyéni befizetések viszont csaknem nyolc százalékkal emelkedtek 2015 első három hónapjához képest, és az első negyedévben megközelítették a 14,5 milliárd forintot - olvasható a Világgazdaság keddi számában.
A Magyar Nemzet szerint ugyanakkor továbbra is gond, hogy egyre többen - az első negyedévben már a tagok egyharmada - nem tesznek eleget havi befizetési kötelezettségének.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








