A modern társadalmakban a hosszabb élet már nem kivétel, egyre többen élhetjük meg, ám nem mindegy milyen minőségben.
Minden magánnyugdíjpénztár tart egy közgyűlést még decemberben, ahol döntenek a kötelező tagdíjról. A pénztárak néhány száz vagy ezer forintos havi tagdíjat határoztak meg, és továbbra is várják az adományokat - írja a Világgazdaság.
Gyorsan reagáltak a magánnyugdíjpénztárak a bezárásukkal fenyegető törvényjavaslat elfogadására. A jogszabály szerint jövő szeptember 30-tól vizsgálni kell majd az intézményeknél a tagdíjat fizető tagok arányát, és ha az fél éven belül legalább két hónapban 70 százalék alá csökkent, el kell rendelni a pénztárak végelszámolását.
A még fennálló négy magánnyugdíjpénztár így az éves közgyűléseken kötelező tagdíj befizetését írhatják elő, ahogy ez z MKB pénztáránál is volt eddig. Emellett a nyugdíjpénztárak továbbra is várnak adományokat, vagyis egyfajta kettős finanszírozással oldanák meg a további működésüket.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








