A mesterséges intelligencia már nem trend, hanem kényszerű alkalmazkodás a magyar HR-piacon.
Rúzsa Magdi saját bevallása szerint 21 embernek ad munkát, ami egyáltalán nem kevés. Az énekesnő azt is elmondta, hogy ennyi ember csak úgy lehet összehangolni, ha valakinek ott a kezében a gyeplő. Bár a produkcióban dolgozó emberek száma első hallásra soknak tűnik, jól lehet az énekesnőnek bőven futja minderre. Ha ugyanis hihetünk egy 2018-ban kiszivárogtatott listának, akkor az azon szereplő zenei formációk közül toronymagasan Rúzsa Magdinak a legnagyobb a gázsija, egy 90 perces, élő koncertért.
- mondta el a Blikknek adott interjújában az énekesnő, aki saját bevallása szerint szigorúan fogja csapatát:
- tette hozzá a művész, aki mindezt azért csinálja, hogy többet adhasson a közönségének. Rúzsa Magdi ezen felül azt is elmondta, hogy egész csapatában mindösszesen két nő van, ő és a menedzsere.
Ebből telik rá
Bár Magyarországon sok zenekar fellépési díját homály fedi, 2018-ban felkerült egy lista az internetre, ami hazai zenészek gázsiját tartalmazza (mivel a lista tavalyi ezért szereplhetnek rajta olyan formációk, akik már nem játszanak együtt). Azt persze fontos megjegyezni, hogy azóta sem tudni, hogy ki és miért töltötte fel a listát az internetre, azonban anno a Bors több, a listán szereplő előadót is megkérdezett, és egyikük sem állította, hogy ne lennének igazak a nyilvánosságra került számok. Volt persze olyan előadó is, aki azt mondta, a számok nem teljesen pontosak, de arányaiban azok megfelelnek a valóságnak.
Ha tehát hihetünk a fenti listának, akkor láthatjuk, hogy tavaly toronymagasan Rúzsa Magdi lépett fel a legdrágábban a magyar előadók közül. Az ő 90 perces fellépése ugyanis 3 400 000 forintba kerül(t), plusz 650 forint/km. Ez pedig nem kevés pénz, még akkor sem, hogyha most látjuk, mennyi ember munkáját kell mindebből finanszírozni.
(Címlapkép: MTI Fotó - Veres Nándor)
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








