Az egység különlegessége a Bella névre keresztelt felszolgáló robot.
Ugyan még csak január végén járunk, de van, ahol már most keresik a pultosokat az idei tavaszi-nyári szezonra. A fizetés pedig olyan, amilyen. Mutatjuk!
"Pultos Állás Fagyizóban: Nettó 250.000ft/hó + utazás térítése (...) Heti 40 órás munkahét..." - ezzel a felhívással jelent meg a nyírteleki Édes Élet Kézműves Fagyizó álláshirdetése a Facebookon, szúrta ki a Pénzcentrum. Íme a teljes hirdetés:
Tekintve hogy a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat (NFSZ) legfrissebb adatai szerint a pultosok átlagosan 145228 forintot visznek haza Magyarországon, a 250 ezres nettó elsőre egész szép summának tűnik. Fontos azonban megjegyezni, hogy szezonális munkáról van szó, ezért 7 hónap után búcsút intenek az újdonsült kollégának - ezt a hirdetésben is kiemelik.
Ismerős? Nos, éppen a fent vázolt helyzet miatt van már évek óta soha nem látott feszültség a balatoni munkáltatók és az alkalmazottak között is. Hiába lehet ugyanis néha egész szép összegeket vendéglátósként megcsípni a magyar tenger parján, mivel a szezon csak pár hónapig tart, így nem éri meg erőlködni. Erről ITT és ITT olvashatsz bővebben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








