De mégis mekkora kölcsönt lehet felvenni ilyen jövedelmekkel?
Ezt várja a Lidl a dolgozóitól a magas bérért cserébe: nem vesznek fel akárkit még fizikai munkára sem?
A Lidl Magyarország újabb béremelésről döntött, amelynek értelmében szeptembertől többek között az áruházi és raktári dolgozók bérét további 10%-kal megemelik - számolt be hétfőn a Pénzcentrum. A kiemelkedő bérezésért cserébe azonban a boltlánc nagy elvárásokat is támaszt - hangzott el az RTL-en.
Az áruházi dolgozók fizetése átlagosan bruttó 452 ezer és 587 ezer forint között van, az áruházvezetőké 993 ezer és 1 millió 217 ezer között, a logisztikai központokban dolgozó fizikai munkavállalók pedig átlagosan 473 ezer és 764 ezer forint között keresnek. Ezek kiemelkedően magas bérek a szektorban – mondta Karsai Zoltán a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetének elnöke a műsorban, hozzátéve, hogy nemcsak a bérezés kiemelkedő, az elvárások is nagyok. A munka intenzitására, a munka tempójára is nagy elvárások vannak, és ezen a bérszinten már megteheti egy vállalat azt, hogy nem vesz fel akárkit, hanem interjúztat és a legjobbat veszi fel – mondta a szakértő.
Ahogy arról lapunk is beszámolt, a Lidl hétfőn jelentette be, hogy az év eleji emelések után most újabb béremelésről döntött: 2023. szeptember 1-jétől egységesen 10%-os béremelést hajtanak végre az áruházakban dolgozó munkavállalók, a raktári fizikai dolgozók, a raktári osztályvezetők és a területi vezetők esetében, így 2023-ban összesen 63,7 milliárd forintot fordít a vég bérköltségre.
A RTL Híradónak nyilatkozó szakértő szerint a bérezés valóban kiemelkedő a Lidl-nél, cserébe viszont az elvárások is magasak, és nem vesznek fel akárkit:
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








