Zöld Lendület Hitelprogram néven, új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál (MFB).
Megnőttek az elmúlt hetekben a bankok által kínált lakáshitelek kamatai a pénzpiaci kamatok emelkedése miatt - írja a Világgazdaság.
A változó kamatozású hitelek átlagkamata már év eleje óta egyre magasabb, ám az elmúlt hetekben sok bank a fix konstrukciók esetében is emelt.
- Az OTP-nél június közepétől 30 bázisponttal nőttek a változó kamatozású lakáshitelek kamatai a Fix20 kivételével.
- Az Oberbanknál a lejáratig fix kamatos hitelek kamata öt év futamidőnél 0,58, tíz évnél 0,62 százalékponttal nőtt az elmúlt hónapban.
- A Sberbank június 11-étől emelt.
- A Takarék Kereskedelmi Banknál az ötös MFL (minősített fogyasztóbarát lakáshitel) teljes hiteldíjmutatója 4,43 százalékról 4,86 százalékra, a tízesé 5,4-ről 6,09 százalékra erősödött.
- Nőttek a kamatok továbbá az Ersténél, az MKB-nál, a Budapest Banknál, a CIB-nél is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








