Átlagosan 11 százalékkal emelték a családi házak hirdetési árát a tulajdonosok egy év alatt, ami jóval alacsonyabb a lakások drágulásánál.

Az OTP vizsgálja román leánybankjának lehetséges eladását – írja a Portfolio.
Az OTP vizsgálja, hogy eladja román leánybankját. A pénzintézet potenciális vevőkkel is tárgyal, és ajánlatokat kér be – értesült a Bloomberg. Az ok pedig az lehet, hogy a bankcsoport a kitűzött 7-8 százalékos piaci részesedés helyett mindössze 3 százalékost tudott elérni. Azt is tudni leheet, hgo a román leánybank saját tőkéje 174 milliárd forint, de az eladási ár ennél kisebb is lehet bizonyos negatív hatások miatt.
Nagyobb viszont csak akkor, ha olyan vevő jelentkezik, aki a tranzakcióval „komoly szinergiahatásokat tudna elérni”. Mint ismeretes, az OTP az utóbbi években inkább bevásárolt a régióban, összesen 14 pénzintézetet akvirált. Szlovákióból viszont 2020-ban kivonultak, mert 20 év után sem sikerült elérniük azt a piaci részesedést, amit szerettek volna.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


