Zöld Lendület Hitelprogram néven, új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál (MFB).
Lakásvásárlás? Igazodj el a bankok ajánlatai között: mutatjuk az utat!
Nyugodtan kijelenthetjük, hosszú évek mélyrepülése, majd stagnálása után végre beindult a hazai lakáspiac. Habár az árak egyértelműen megindultak felfele, a kedvező hitelkamatok, illetve az állami ösztönző programok bőven elegendő mozgásteret biztosítanak még ahhoz, hogy belevágjunk az otthonkeresésbe.
Éppen ezért a Pénzcentrum a jövő héten a lakásvásárlás, azon belül is a lakáshitelek világát veszi majd alaposabban is górcső alá. Szó lesz majd többek között a jelenleg elérhető konstrukciókról, a kapcsolódó termékkedvezményekről, de kitérünk majd a lakásvásárlás és a lakáshitel járulékos költségeire, illetve az adás-vételi, továbbá a hitelszerződés legfontosabb tudnivalóira is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








