A Forbes magazin messzeföldön híres többek között a világ leggazdagabbjairól készített listájáról. A legújabb rangsor azonban nem a legtehetősebbeket, hanem a legfelkapottabb, leghíresebb méltóságokat mutatja be.
Az első két helyet nem meglepő módon egy testvérpár foglalja el, Vilmos és Harry herceg, hiszen az újságok előszeretettel foglalkoznak mindennapjaikkal, kapcsolataikkal, sőt a fiatalabbik fivér helyenként botrányos viselkedésével, vagy éppen az 1 hónapig eltitkolt iraki katonai szolgálatával.

A rangsor felállításakor nem csupán a nemes származást vették figyelembe, hanem a nemzetközi média-megjelenéseket, s a család gazdagságát is. A listára kizárólag egyedülálló, 35 év alatti előkelőségek kerülhettek fel.

Zara Phillips
Forrás: Forbes.com

Beatrice hercegnő Forrás: Forbes.com
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







